onzeker... (discussie)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 19:08

Ik was gister aan het nadenken (ja dat kan ik! Knipoog ) En toen kwam ik eigenlijk tot de conclusie dat jongens/mannen veel minder onzeker zijn dan meisjes/vrouwen.
Ik bedoel, je hoort heel vaak vrouwen zeggen: o, ik ben te dik, ik zie er niet uit enz.
Terwijl je dat nooit hoort van een man. Zijn die nou veel zekerder van zichzelf? Of hoor ik gewoon de verkeerde dingen?
Wat denken jullie?

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 19:34

Maaike: dat dacht ik dus ook!
en Bart: die modellen die op de catwalk staan, *ieuw* *eng* veels te mager!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 20:12

ja, maar ik denk dat dit soort lichamen mensen juuist onzeker maakt. Dat ze denken, o ik moet ook zo dun zijn/worden. Bijvoorbeeld veel van mijn vriendinnen zitten te zeuren, dat ze te dik zijn. Terwijl ze gewoon normaal zijn. Echt heel irri.

Ikzelf ben IRL best onzeker, maar hier op i-net niet. Dat hebben denk ik meer mensen. Want op i-net ken je elkaar niet echt. je kunt toch vaak zeggen wat je wilt, die ander kan jou toch niks maken...
Irl heb ik heel vaak als ik iets doe het gevoel dat mensen naar mij kijken en denken, pfff.... wat een dodo, terwijl ze dat misschien helemaal niet doen... Soort van faalangst misschien... ik weet het niet. Maar ik merk niet echt dat mannen hier ook last van hebben vrouwen hebben daar meer last van lijkt het.
Doordat ze emotioneler zijn en meer de rechterhelft van hun hersenen gebruiken, terwijl mannen vooral de linker gebruiken (tsja, beetje opgelet vandaag bij bio Haha! )

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-01 20:19

Citaat:
Op 2001-10-08 20:13, schreef maarten:
Ben onzeker over wat mensen van mij vinden en of ik wel interessant ben om naar te luisteren. Ik bens soms onzeker over mijn mening, ik weet soms namelijk niet wat mijn mening is over een bepaald onderwerp en dan ben ik onzeker of ik wel het juiste heb neergezet. *zucht* nu ben ik onzeker of ik het allemaal wel duidelijk omschrijf Haha!


Ja, dat heb ik dus ook! Als ik met iemand aan het praten ben en die iemand lacht niet, of kijkt een paar keer weg ofzoiets. Dan heb ik meteen het gevoel dat ik niet 'goed genoeg' ben en dat die iemand liever met iemand anders zou willen praten dan met mij. Daardoor verzin ik soms wel eens dingen zodat die ander toch lacht en dan banketstaaf ik mezelf weer vast Boos! . Gelukkig is dat de laatste tijd een stuk minder aan het worden, ik begin iets zekerder van mezelf te worden, dankzij een echt goede vriendin die ik nu heb 'ontdekt' Lachen

En Maarten, het was heel erg duidelijk omschreven hoor Haha!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ballard_L, Eefje_Sammy, Flippertje, IlBuono, Lalladidoo, LuckySeven, Maanon_, MarJon, mosimonster, NadjaNadja, Petra_O, sariba, SemrushBot, Vavane, YandexBot, Zick_Zack en 156 bezoekers