Mijn broer is morgen de l u l HAHAHA:d

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Mijn broer is morgen de l u l HAHAHA:d

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 20:52

Hey mensen!!!

Morgen heeft mijn broer auditie bij Idols! Hij is door een vriendin stiekem opgegeven! Heeft ie goed geoefend? Nee haha! Kan die super zingen?? Euuuhmmm daar kan morgen antwoord op worden gegeven met die jury'shaha!

We gaan morgen met de trein, alleen we moeten vanuit hengelo naar zwolle, en later moet ik alleen terug, ze gaan toch niet dan staken he?

Bas moet trouwens kwart voor 11 d8 ik:D Ohw cool man!!! Ga lekker mee! En later naar de military boekelo, 's avonds party en uitgaan:D Hahah te gek weekend!

Doeg! En natuurlijk wie allemaal morgen ook naar idols gaan in zwolle! Good luck! Iedereen is een tallent;) Maar soms toch op een ander vlakte:P You never know! Mazzel Haha!

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:56

Ooooh.. idols is zo nep.. je komt helaas niet voor de echte jury Boos! Mn nichtje heeft auditie gedaan en ze kan echt zingen , niet omdat het mn nichtje is , en ze kreeg gewoon mensen van 20/21 jaar voor dr neus en die zeiden dat ze niet is wat hun zoeken.. ikh oop voor je dat het je broer beter af gaat en dat ze hem doorlaten om zijn stem en niet om hem voor banketstaaf te zetten !

Samantha Lovers Splash

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 20:59

HAHAHAa banketstaaf.. ik zei dus L*L hahahahaa... Haha!:D:D:D:D

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:01

maakt t uit hoe uit de jury is? gaat om het verstand dat ze er van hebben toch?
denk dat jij een beetje pissig bent omdat je nichtje niet door is Schijnheilig

lekker voor je broer..maak je een foto voor me? Schijnheilig

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 21:10

neee haha.. daar gaat het juist helemaal niet om ! Maar ik wou dus ff vertellen.. het is niet zoals het op tv gaat en ik hoop dat haar broer het beter af gaat .. Suc6 Tong uitsteken

Samantha Lovers Splash

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-03 21:12

doe me ff je email dan haha stuur ik je wel een foto van m'n broer door als je zo nieuweschierig bent:P Hijz vrijgezel, en na idols nog langer volgens mij haha;) But he got the looks Haha! Als zusje wel beetje ondersteunen he:D

Doeiiii:D

als ik foto heb send ik die wel ff naar iemand die hem hopelijk ff wil uploaden? Heb laatste geprobeerd maar wil maar nie:S

Doegggg:D

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 14:55

Zo hier is de foto dan, alleen om de een of andere vage reden is hij wel minder duidelijk geworden (ik heb heb ook wel een stuk moeten verkleinen). Maar inmiddels is het al morgen en is hij als het goed is al geweest. Hoe ging het?

Afbeelding

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-03 15:43

nou ik ging mee als mental coach:P We gingen met de trein erheen, en later kwamen we in zwolle aan en namen de bus van idols. Later voor het hotel moesten we in een hele lange rij w8en. Joel en bas waren er ook! Hahaha die lui wat mensen filmen. Gezellige sfere hing er! Iedereen zingen! Ikke ook! haha:D Next year doe ik mee! Weet het nu zeker! Maarja later naar binnen, snel naar de wc, en toen moest bas ff een nummertje ophalen, en toen naar de w8ruimte. Echt zo gezellig daar! Waaronder een stel vals zingende mensen;)
Bas en joel filmden ook nog zo'n jongen en die werd zo verlegen haha! Heb me kapot gelachen! en later werd ie doo een normale idols camera ploeg gefilmt, en werdhem weer gevraagd wil je zingen! hij zo nee haha! Tja hij was ook opgegeven stiekem:D

Bas moest later dus daarheen enneh hij heeft het niet gehaald. Had wel een vermoeden, maarja hij vond het totaal niet erg. Ondanks een blackout en die bibbers in zijn stem haha!

2 juryleden zaten er, spotlight op hun en op jou! En dan mag je zingen!

volgend jaar ga ik zeker mee doen:) Wil toch wel eens een gok wagen. Want als ik sommige mensen hoor daar denk ik, van dat kan ik beter!

Zo en later dus terug met de trein enzo. Lange dag! Maar onwijs gaaf:D Joel en bas staan ook nog wel op de foto! Zal ik hier wel binnenkort neer plakken!

Doegg Lachen

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-03 16:29

Joel en bas vond ik allebei banketstaaf...
Ik was zelf echt vreselijk fan van marieke, en dus ook des duivels dat zij eruit ging en niet dewi!
Maar ja, op naar de nieuwe idols, hoop dat er een paar bokkers op tv komen, ze hadden eignelijk allemaal boktpetje op moeten doen, dan herkennen we ze!
Of sleutelhanger in hun haar hangen Lachen

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 00:54

Ja was 'n goed idee geweest Ilkkah! En BounceBabe, leuk dat het zo gezellig was!

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 11:10

En voorlopig heb ik niemand nog gezien van bokt die wel door is naar de volgende ronde...
Kom op iemand moet toch bokt verdedigen!!!!

Nouka

Berichten: 4430
Geregistreerd: 20-01-03
Woonplaats: Cornwall, U.K.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 13:03

Vreselijk offtopic: Whaaaaaaaaaaaaaa lekkerding!!! Bloos

En ik ben jaloers op jou... jij Joël gezien... Verdrietig

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 14:23

idd een lekkerding........ verder hoop ik dat ie er doorgekomen is!!! kunnen we hem niet met wat bokkers gaan aanmoedigen... zonder zijn vriendin wel te verstaan Knipoog

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-03 16:58

haha ik zal het hem zegguh:D:D:D:D enneh Joel is in het echt een stuk beter dan op tv maar, toch blijft het een normale jongen in mijn ogen Knipoog En bas had zijn haar ook lekker in de wir war haha vond ik wat minder. Maarja ze waren wel ontzettend komisch met intervieuwen! Ik lachte me echt suf! Vind het niet zo gek dat ze er geen jim neer hebben gepoot, werd het daar wel heel druk haha!

En 6 december weer idols! Iedereen kijken dus:D Misschien zien jullie mijn blakcout zenuwachtige broer nog;)

Kusjes BounceBabe

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-03 18:51

Gaat zeker idols kijken!
Even op zoek naar de bokkers ertussen Lachen