Kerstmis :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Kerstmis :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 21:06

Oh, wie kijkt er ook al zo naar uit. Ik heb er zin in. Kerst is voor mij warmte, liefde en even stilstaan bij alles wat we hebben en daar tevreden mee zijn.

En ik weet al dat onze kerstboom een met blauwe ballen wordt Haha! Met veel pakjes in blauw papier eronder. Ja ja, Fasel ziet zichzelf al weer helemaal aan dootjes rammelen Haha!

Mellow

Berichten: 6467
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:16

kerst betekend voor mij helemaal niks....
ik weet niet waarom.
net zoals sinterklaas m'n verjaardag enz.
maar ik vind zo'n kerstboom wel leuk hoor daar niet van Lachen

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:19

Kerst betekent voor mij verder niet zoveel maar het is altijd wel gezellig met kado'tjes en lichtjes
Nu het toch kouder wordt mag het van mij idd snel december worden!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:32

Ikkeikkeikke!!!! Lekker skieeeeeeeeeen!!! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:41

ja kesrt...ik heb er echt zin in dit jaar! Maar het is nu nog een beetje vroeg hoor!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:11

Ja het kost me wel weer elk jaar klauwen vol met geld.. maar wel gezellig altijd
Lekker met z'n allen rondom de openhaard kadootjes uitpakken, moeders maakt een heerlijk kerstontbijt ja heerlijk

Georgette

Berichten: 11632
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:12

Jaaaaa, ik heb ook onwijze zin in kerst! Ik krijg dan van m'n ouders de Petrie Perfect! Ik kan niet wachten...

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:13

Verleden jaar zat ik in Florida met de kerst, dat is me wel goed bevallen, dus wie weet waar ik dit jaar zit Knipoog

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:18

Ik vier dit jaar kerst in Schotland, schijnt daar heel uitgebreid te zijn.
Naja ik laat me gewoon verassen Lachen

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:36

Volgend jaar alvast in augustus beginnen over kerst?..... Scheve mond Knipoog

Ik wordt nu al belaagd met pepernoten, terwijl onze goed heiligman nog met een cocktail in zijn hand in de zon zit, daaro in Spanje.
Over een paar weken zal ik zeker weten alvast gek gemaakt worden met kerstliedjes.. *rent gillend weg*

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:51

Kerst is voor mij niet echt iets speciaals, ik doe ook nooit van die hele bijzondere dingen. Ik zit meestal gewoon lekker bij de paardjes enz. Vroeger gingen we nog wel eens uit eten met de familie of we vierden het bij een van m'n familieleden thuis maar sinds 2 jaar gaan we eigenlijk steeds minder veel met de familie om en vieren we de kerst ook niet meer samen. Vorig jaar is m'n oma wel bij ons geweest omdat ze altijd zo alleen is, dat was wel heel gezellig maar het is niet zo dat ik echt naar de kerst uitkijk.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 22:53

Wij gaan wel altijd eten bij de wederzijdse ouders enzo 9lekker burgerlijk :/ )Maar verder vind ik het wel leuk maar niet echt bijzonder. oud en nieuw vind ik aparter, de sfeer van iets afsluiten enzovoorts.
En sinterklaas, dat is mijn feestje

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:18

Kerstmis?
Kerstmis betekend voor mij eigenlijk niks. Ja 1e kerstdag gaan we meestal courmetten en dan Vianetta ijs *LOL*

Meer dan een kerstboom in het hoekje van de kamer hebben wij niet! (Ok.. moet toegeven dat ik vorig jaar idd. de deur vol heb gesmeert met van dat nepsneeuw uit een spuitbus Ach gut )

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:25

Fasel schreef:
Kerst is voor mij warmte, liefde en even stilstaan bij alles wat we hebben en daar tevreden mee zijn.

Dat heb ik nou ook.. en juist daarom.. kijk ik er niet naar uit.
Ik zie nu al enorm tegen de kerst en de jaarswisseling op.
Ik weet dat ik alleen zal zijn en houdt daar absoluut niet van.
Ik wil een gezellige warme kerst met mensen om me heen die om me geven, maar helaas.. daar moet ik me maar bij neer gaan leggen, omdat ik weet dat dat niet zo zal zijn.

Donnanientje

Berichten: 253
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: heemstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 23:31

hoi hoi
Ik heb ook echt wel zin in kerstmis.. en cker in die koude tijd ( jaja ik ben gek Tong uitsteken) dat ik in een warm huis kom uit school als ik een half uur gefietst heb Tong uitsteken Lachen k heb er al echt zin in! Als ik aan kerst denk, dnek ik aan: gezelligheid, en kerstbomen enzo Knipoog
xxxx

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:42

Hmmm, ik heb inmiddels al drie verpakkingen lebküchen en dominostenen achter de kiezen.... (over de marsepeinenbroodjes wordt nog maar gezwegen). Ik vind kerst altijd wel gezellig gewoon door de sfeer. Alles lekker gezellig in huis, boompje erbij, veel sneeuw en koude.. Inderdaad zijn de dootjes ook erg fijn! Haha!

Ik moet eerlijkheidshalve toegeven dat ik sinds ik op mezelf woon geen boom meer heb gehad ivm bep. huisdieren, of ik heb één keertje een boom gehad maar die is genield door dat ene huisdier, en dat ik er eigenlijk ook geen ruimte voor heb. Het grote nadeel van je huis versieren vind ik dat wanneer je het met drie koningen hebt weggehaald alles zo ontzettend kaal is (en vooral ongezellig).

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 10:55

Kerst betekend voor mij liefde, warmte, gewoon t samen zijn met iedereen waarvan je zoveel houd, wetend dat hun ook van jou houden.
Voor mij zijn alle materiele zaken niet van belang, zolang mijn man, mijn honden en mijn familie maar bij me is.

Kerst heeft iets magisch.. al die vrolijkekerst liedjes overal, gezellige lichtjes, kerstbomen, ja geweldig!
Ik kijk er alweer helemaal naar uit.

Krijg vlinders in m'n buik als ik aan kerst denk...

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:45

Ik heb er ook echt al helemaal zin in!!!!! Het gezellig met mensen die je graag mag. De kerstboom natuurlijk, openhaard aan, kaarsjes op tafel enz. SUPER!!!

vvtjuh

Berichten: 2347
Geregistreerd: 20-08-02
Woonplaats: Boven de bomengrens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 11:52

En natuurlijk Kraomschudd'n in Mariaparochie Pling Scheve mond

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:19

Op 2e kerstdag zit ik alleen maar in de auto op weg naar oostenrijk!!!! maar kerst vind ik nooit zo leuk ik weet echt niet hoe dat komt!!! Verward Verward

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 14:23

Ik vind het wel gezellig, met al die lichtjes, en cadeautjes Haha!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:38

hahaha ik zwijmel al als ik aan kerst denk!!! Maar sinterklaas is ook altijd leuk om te vieren, ookal geloof je er al lang niet meer in Haha! Wel lachen gedichtjes maken enzo! En kerst is zo leuk met die kerstboom, en lekker eten bij je oma! Die allemaal lekker dingetjes kookt, en kippenpootjes op tafel haha:D Die koude tijd mag best van mij komen opzich:D Ook gezellig weer op de manege dan, ga je weer smeken of je een stal mag doen, omdat je anders gewoon bevriest haha:D

Doegg Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:43

Wat ben je vroeg zeg... Tong uitsteken
Nee, ik heb geen lol aan kerst. Ik wacht liever nog 1 maandje extra af, dan ben ik jarig. Dat is een stuk leuker. *LOL*

Wel vind ik dat onze kerstboom elk jaar super geweldig is. Dat vind ik altijd wel leuk, om die te hebben staan. Verder heb ik geen gevoel bij kerst.
Heb zo'n hekel aan die dineetjes..

vanity

Berichten: 3259
Geregistreerd: 25-02-03
Woonplaats: Herentals (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:49

heb er ook al helemaal zin in, vind ik ook een mooie tijd om na te denken ,met mensen te zijn van wie je houdt en gelukkig te zijn! ook is het dan zo'n echte knuffelavond, waar je gezellig bij de de haard kunt gaan zitten, of een avondwandeling in de sneeuw (hum hum, meet veel geluk Haha! ) kunt maken!

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-03 15:52

kerst? nee dank je.
weet niet wat het is maar vind het altijd een soort schijnheilig feest.
als het aan mij ligt word het huis dus ook niet versierd
helaas denkt vriendlief daar anders over en zou het huis het liefst van onder tot boven versieren (als in amerikaanse series enz.) zover mag hij van mij niet gaan maar een boom en wat kleine frutsels houd ik dus niet tegen. helaas houd vriendlief ook erg van kerstmuziek en heeft hij daar ook erg veel cd's van. Oh ik krijg al rillingen als ik aan bing crosby denk.....
gelukig duurt het nog even.