Maffe prijs gewonnen.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Maffe prijs gewonnen.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 16:41

Wij kregen van de week een brief met de mededeling dat wij een of andere hoofdprijs (!) hadden gewonnen.
We hebben wel vaker van die brieven en dan moet je eerst weer iets kopen en mee doen met de volgende ronde etc dus wij schonken er niet zoveel aandacht aan.
Toch dacht ik: Laat ik m eens goed doorlezen, en er stond eigenlijk niets van een verplichting om weer iets te kopen ofzo...

Vanmorgen maar even heen gebeld want ik snapte die brief niet helemaal en we zouden ook absoluut niet weten dat we ergens aan mee hebben gedaan, het wam van de "Kerst-Raadsel-Vrienden" .... Verward Clown

Nou die mevrouw aan de lijn was volgens mij een beetje in een ochtendhumeur:

- Goedemorgen u spreekt met Sanneke Agema, wij kregen van de week een brief waarin staat dat wij een prijs gewonnen hebben, ik zou graag even willen weten wat het inhoudt

* Dat staat allemaal in de brief mevrouw

- Ja maar die snap ik niet helemaal dus ik denk ik bel even

*Ja u heeft een dagje uit gewonnen, heel gezellig en u krijgt nog een speciale prijs op de dag zelf.

-Aha, heel fijn, waar gaat dit vanuit dan? Want wij kunnen ons niet herinneren dat wij ergens aan mee hebben gedaan

* Ja mevrouw het was een Interne verloting

-Ja en waarvan dan?Want wij hebben ons nergens voor opgegeven.

* Nee mevrouw dat klopt, dat zeg ik net, het was een INTERNE verloting, bij ONS dus ! ( en dat was op een niet al te schattige toon )

- Ohja, nou ja oke, bedankt ( Tjeukus, sorry hoor, nog niet uitgeslapen ofzo?! )

Ik weet nou nog niet hoe het zit of hoe de "Kerst Raadsel Vrienden"( wat is dat in godsnaam??) aan onze adresgegevens komen, maar we hebben iig eens een keer een prijs gewonnen, en de hoofdprijs nog wel!

Hier een stukkie tekst uit de brief:


Van Harte Gefeliciteerd heer/mevrouw .........(mijn mama's naam Knipoog )

Met dit schrijven willen wij u graag meedelen, dat wij u hebben laten deelnemen aan onze interne verloting. Tijdens deze officiële prijsuitreiking is bekend geworden,dat, heer/mevrouw (..........) een hoofdprijs heeft gewonnen.

Deze hoofdprijs bestaat uit 3 categoriëen:

1. Ontbijt voor 4 personen
2 Middageten voor 4 personen
3 Speciale winstprijs van de firma (.............) ; waarde €150,- OK dan!

Totale waarde van uw hoofdprijs €278,-

Om dit alles nog een beetje spannender te maken, wil de gerenomeerde firma (............) u de speciale winstprijs graag tijdens een presentatie met de beste zorg overhandigen.


Nou ja kortom, een of ander dagje uit naar Lelystad-Bataviastad.
We kunnen zelf onze opstap plaats kiezen.
Er zaten ook nog bonnen bij voor een of andere prijzenloting,en bonnen voor een kerstmanpoppetje. Scheve mond

Nou ja we zien wel, ik wil wel weten wat die 'Speciale winstprijs' is natuurlijk.... Haha! Geld, geld!

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 16:47

En onderweg in de bus er naar toe word je geacht van alles te kopen, dan word je geacht van alles te kopen tijdens de lunch etc etc. en als je dat niet doet worden ze pislink? Je hoort dit best wel vaak. Je hebt er nu zelfs een persiflage op tijdens de reclame.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 16:50

Ja ik vind het nog steeds een beetje vaag hoor, dat wel, we zijn er ook nog niet helemaal over uit of we wel gaan

Ik kan er ook niets over vinden op internet dus denk dat ik even de KVK bel of dat bedrijf wel geregistreerd is....

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:06

Roos schreef:
En onderweg in de bus er naar toe word je geacht van alles te kopen, dan word je geacht van alles te kopen tijdens de lunch etc etc. en als je dat niet doet worden ze pislink? Je hoort dit best wel vaak. Je hebt er nu zelfs een persiflage op tijdens de reclame.


Dat gaat over je pensioen van later, dat noem ik hier geen persiflage op hoor.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 17:10

Ach en anders hebben we altijd " Ook dat Nog"

Kunnen we die fijn inschakelen Knipoog

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:21

Idd, leuk programma! Ze kunnen je tot niks verplichten, lees de kleine letters en nog maar eens op na. Dus als je het leuk lijkt gewoon mee gaan hoor.

HyperActivE

Berichten: 220
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 17:36

ja idd nogal typisch.. weet je al meer?

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 17:57

Nope, tis nu ook een beetje laat om nog te gaan bellen, meeste kantoortjes zijn dicht Knipoog

Staan geen enge kleine lettertjes bij, geen verplichtingen tot aankoop, het lijkt eigenlijk redelijk normaal.

het enige wat ik een beetje dom vind is de antwoordkaart die je op moet sturen: bij het postzegelvakje staat: 0,39 die de moeite waard zijn...

Maar goed, we denkennog ff, we hebben nog een week de tijd

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:03

Dit soort zaken zijn al 1100000000x in "ook dat nog" "radar" en "kassa" etc. geweest.

Laatst was er nog een heel stuk over op tv, gingen ze het ook filmen enzo:
Dat "3 gangen menu" bestond uit een knakworstje, een krentebol en een kop thee (met een keokje nog wel).
En onderweg mag je vooral veel 'relaxkussens' 'wondermatrassen' en 'magische zooltjes' kopen Tong uitsteken

Skattie

Berichten: 659
Geregistreerd: 08-10-03
Woonplaats: Epe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:16

Ik ben vorig jaar met mijn schoonmoeder geweest!! Het was echt verschikkelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Boos!
Als ik jou was zou ik zeker niet gaan het is allemaal onzin!!! Een bus vol bejaarden en dan de hele dag naar dat stomme geklets luisteren van die verkopers!!! En je kan alleen wat winnen als je wat koopt!!! :

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:22

Oh, kom je effe op bezoek Sanex? Woon in Lelygat Haha!

Je kan ook even de kvk bellen en vragen of deze firma staat ingeschreven. Klinkt mij in ieder geval als een lokkertje om flink reclame voorgeschoteld te krijgen.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 18:30

Fasel schreef:
Je kan ook even de kvk bellen en vragen of deze firma staat ingeschreven.

Goed idee!!!!
Zou ik ook doenals ik jou was!
Kun je meteen vragen wat voor soort bedrijf het nu eigenlijk is, mocht je dat nog niet weten.
Wel spannend overigens... (je ziet, ik maak weinig mee.... Scheve mond )

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 20:52

Ja dat was ik dus ook al van plan, maarja op dat moment was alles al dicht.
Ik ben altijd voor kantoortijd weg, en na kantoortijd pas weer terug.
Das iets minder.

Vind het ook nog steeds vaag hoor, hoe komen zij aan onze gegevens dan ?

Je moet alles een keer hebben meegemaakt toch? Oook verschrikkelijke gelogen en bijelkaar gepraatte verkoopsnoepreisjes Knipoog Tong uitsteken

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 21:06

Roos schreef:
En onderweg in de bus er naar toe word je geacht van alles te kopen, dan word je geacht van alles te kopen tijdens de lunch etc etc. en als je dat niet doet worden ze pislink? Je hoort dit best wel vaak. Je hebt er nu zelfs een persiflage op tijdens de reclame.


mensen, mensen deze kant op, kijk eens mensen wat een mooie hark en vergeet de chauffeur niet he mensen, die gaat morgen ook met pensioen
En dan nu de OVERHEERLIJKE lunch............ Haha!