Wie gaat er 18 oktober ook naar HQ XL in Ahoy?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Wie gaat er 18 oktober ook naar HQ XL in Ahoy?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 14:31

Hey allemaal,

ik was ff benieuwd wie daar ook heen gaan? Lachen
Ben echt helemaal gek van dat soort feesten en ga er ook regelmatig naar toe. Nu heb ik voor dat feest kaartjes gewonnen. Yes! OK dan! Rock-on, dudes!
Dusse wie gaat er nog meer heen? Of zijn er geen hardhouse liefhebbers op bokt. Rock-on, dudes!
Ben benieuwd! Haha!

groetjes van mij


Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 14:59

Niemand?

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 08:36

He cool, toch nog meer mensen die gaan! Ze gaan back to back draaien. Het wordt een battle tussen de dj's! Echt cool!+:)+

Zo is de line up:

-charlotte birch
-Tom Harding B2B DJ JP
-Yoji Biomehanika B2B DJ Fausto
-Flutlicht B2B S.H.O.K.K.
-Organ Donors B2B Uberdruck
-Don Diablo B2B Dj Isaac
-Danny D

Ik heb er echt veel zin in! OK dan! Haha!

Ben ook blij dat het deze keer in Ahoy wordt gehouden ik woon daar niet ver vandaan dus da's wel prettig. Lachen

wie gaan er nog meer? De kaartjes zijn 35 euro per stuk in de voorverkoop. Oh ja je kan ook kijken op www.hqparty.nl daar staat alles op. ( of mag dit niet is zeker reclame ) Verward
-

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:26

adriana schreef:
Hmm dan moet je idd nog lang wachten, bij de feesten in de melkweg was het 18 +


Ja, dat is praktisch overal zo. Naar elk feest waar ik heen ben geweest moet je 18+ voor zijn. En ik ben ook bijna overal gecontroleerd terwijl ik er niet echt jong uitzie ofzo.
Alleen bij feesten van Yorin mag het vaak al vanaf 16 jaar. Maar verder zou ik het niet weten.
Feetje, ik dnek dat je het voorlopig bij de buurtdisco moet houden. Knipoog Ach gut

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:30

Die heb je niet? jeetje...da's erg...Maar ja ik mocht nog niet eens uit toen ik 13 was hoor. Toen ik 15,nog iets was mocht ik met gods gratie uit. Naar een soort disco vlakbij het strand hier. Ik vond het helemaal geweldig!
Als ik eraan terug denk snap ik niet meer waarom. Haha!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:32

adriana schreef:
Maar ik vind het ook wel logisch, ik heb dingen gezien die niet echt aan te raden zijn om mee te maken.
En onder 18 jaar ben je nog wat beïnvloedbaar.
Ik werd wel gefouilleerd maar nooit gecontroleerd of zo, ik hoorde in die tijd nog een beetje bij dancevalley *LOL*


mee eens. Ik heb mensen gezien die zo ernstig uit hun naad waren dat ze afgevoerd moesten worden. Is voor mij al geen prettig gezicht ken je nagaan voor iemand die nog vele jonger is.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:33

Dancevalley was ik btw vorig jaar geweest! Kick man! Dat was echt ene gaaf fgeest, alleen de 4 uur in de file waren minder..bleegghh. Boos!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:34

Feetje schreef:
Ja, dat klopt.
En toch, ik zou geen drugs gebruiken, ben zelf superbang dat me wat gebeurd. Dan ga ik het echt niet ook nog op me af halen.
Alcohol drink ik sowieso niet veel, na 1 Smirnoff Ice ben ik al misselijk Tong uitsteken

Maarja, ik wacht nog ff, kan ik al die avonden lekker bokken enzo Tong uitsteken


goed zo,nooit aan beginnen hoor! In mijn omgeving zijn al heel wat jonge mensen aan die &%$$^% zooi gestorven.
Je bent idd niet stoer als je het doet...alleen maar dom.

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:38

adriana schreef:
Hahahaha ja ik had het zelfde probleem met DV, alleen toen was ik al verwend want in 2000 sliep ik op het terrein.
Dat is heel goed Feetje en je moet je ook nooit over laten halen.
Ik heb 1 keer vliegles mee gemaakt op HQ, iemand dacht dat ie van zo'n hek af kon springen.
BOINGG die was helemaal de weg kwijt.


zo da's zeker verwend! Haha! Knipoog
Vliegles? die was echt ver heen dan zeg...ja ik heb ook wel grappige dingen gezien hoor. een meisje die midden op de weg ging zitten plassen enzo haha Haha!

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:45

R&B en Bubbeling party's worden vaak alleen in discotheken gegeven.
Dat vind ik ook geweldige muziek je kan er heerlijk op dansen. Alleen komt dara vaak "fout" publiek op af die er alleen maar op uit zijn om ruzie te zoeken. tenminste dat is hier zo. Bij feesten als HQ is dat ook wel maar veel minder. De meesten komen daar alleen voor de muziek en lol te maken. Ik leer ook altijd volop nieuwe mensne kennen op zón feest. Is vaak heel gemoedelijk. Lachen


Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:53

Ja da's zeker jammer. Ik ga altijd met mijn vriend naar die feesten toe. Heerlijk gewoon samen en je hoeft op niemand te wachten. Je bent niemand kwijt en je kan gaan en staan waar je wil.
Ach volgende keer beter toch?

Relly

Berichten: 733
Geregistreerd: 13-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 14:23

ik heb er echt veel zin in! ik krijg de kaartjes dinsdag thuis. Ik ga ook gratis biepp want ik heb ze gewonnen.Haha! yoji stond toen volgens mij ook op dancevalley, die vent kan echt goed draaien!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 01San, BlueStocking, Ginny135, Kever, Kieffertje, Lielle, Lys_PPA, mosimonster, TessaM, Unoo en 118 bezoekers