Players

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:44

Nathalie schreef:
Goed verhaal!
Maar toch, dat players nooit veranderen?
Hoe zit het met de vrouwelijke players?
Ik heb een tijd geleden ook de stempel "Player" gekregen. Oké, ik deed het niet zo als dat in dit verhaal staat beschreven. Knipoog
Maar ik kreeg wel de stempel...
En verandert? Dat ben ik zeker.
Heb niet voor niks een half jaar een hele goede relatie die hopelijk nog lang gaat duren. Haha!


Hehe, Same here Haha!
Ik heb even "een wat wildere periode" gehad, en mijn huidige vriend ook,
en toen wij wat met elkaar kregen was de eerste reactie van anderen ook meteen:

"oef! kan het nog erger?! miss en mr. player in 1 couple, als dat maar goed gaat! we geven ze een week, dan is het voorbij, wedde?!"

en morgen zijn we alweer 5 mnd bij elkaar Lovers en nog immer happily in love.
Wij zijn ook "veranderd"

:)


biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:54

Randy01 schreef:
: ik maak misbruik van de mannen. Gewoon voor een paar keer, een leuke date of om lekker te zoenen, meer niet. Ik geniet er écht van. Écht een player ben ik denk ik niet, meer een verleidster!


ja zo was ik ook tot ik mijn huidige vriend leerde kennen.
(hoewel hij in eerste instantie ook meer "een gewone Flirt" voor mij was en ik waarschijnlijk ook voor hem)
Ik vond hem meteen superknap en ik dacht: "oeh daar zou ik wel eens mee willen zoenen" Bloos (was op een massameeting van Scholieren.com forum Haha! waar meetings wel niet goed voor zijn) en toen ik hem wat beter leerde kennen bleek het ook nog mijn type te zijn, en werden we verliefd, woohoo Pling

:)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 996981, _Rebecca, Bloemetje75, Googlebot, Gypsy, karinmanon, leenleen11, Lis_Ol, Mariett, meggiemeg, Mnoonn, Roosch, SassyMoon, Selina, SemrushBot, soesie, stella92, T3mptation, Verara, waikiki_6, xPearl, YandexBot en 122 bezoekers