Ik heb de zenuwen...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Ik heb de zenuwen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 11:18

ik zit hier naast de telefoon zenuwachtig te wezen Verdrietig
Ik verwacht namelijk een telefoontje van school, ik heb me opgegeven voor een uitwisseling naar Finland voor 5 maanden. Ik wil echt dolgraag gaan... maar er waren meer aanmeldingen dan plaatsen en nu vallen er dus een aantal af. Ik wacht dus op het verlossende telefoontje of ik nu wel of niet mag gaan. Ik hoop zo dat ik mag gaan
Als ik niet naar Finland kan, ga ik waarschijnlijk naar Zweden, maar mijn eerste keus is toch echt Finland. Haha!
Ik denk toch dat ik dadelijk maar even ga rijden, beetje ontstressen... natuurlijk wel mijn telefoon meenemen!!!
Duimen jullie voor me? *LOL*

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground


Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 12:13

TNX!!! Ikea hebben ze vast ook wel in Finland toch???

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground

Rochiril

Berichten: 1211
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Born

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 10:12

JAAAAA...... Ik heb zaterdag morgen te horen gekregen dat ik definitief mag gaan!!! ik moet 16 januari in Porvoo, Finland zijn en eind mei kom ik weer terug. ik moet nu dus wel aardig wat gaan regelen voor die tijd.
Het is dus gewoon een uitwisseling, ik ga een aantal maanden studeren aan de universiteit van Porvoo en er komen finse studenten deze kant op om hier te studeren aan de NHTV.

The Art of Riding: Keeping a horse between you and the ground


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, Amarins2, Britta31, ComscoreBot, DenieesB, Esther, evelien1000, GoogleAdsense, hooi, Julimy, LolaTFB, Macs, maessie, MarjanB, minouesmee, myk_en_shant, PotjeMayo, scrabbel, Sjofel, Toffeltje, topsylover, Vithou, Wescha, Wistaire, xSuuzerd, XxLMMxX en 73 bezoekers