Aangeklaagd door exbaas, het moet niet gekker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 20:10

what a crap. go get them pipo! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:12

Ik werk nog steeds in dezelfde branche alleen in een andere functie. Daarnaast ook nog in een ander gebied.

Ach ja, hij heeft vanmiddag aan mijn excollega al aangegeven dat het toch echt om een persoonlijke vete gaat.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:14

Pipo schreef:
Ach ja, hij heeft vanmiddag aan mijn excollega al aangegeven dat het toch echt om een persoonlijke vete gaat.

Kan hij zich niet aanmelden op Bokt, krijgt hij gelijk een OW,
dat zal hem leren! *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:16

Sjuim,

Ik heb hem nogal flink aangepakt op zijn gedrag naar medewerkers en zijn compagnon. Laat ik het zo zeggen, heb hetzelfde gedaan wat hij bij anderen doet.

En nu is ie boos.......................arme arme man.

Hij voelt zich in zijn rug gestoken.................sneu he!!

( heeft ie overigens de streek wel goed begrepen Haha! )

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:17

Aha, hij heeft dus al een OW gehad,
alleen neit van BartVB maar van Pipo Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:19

Sjuimpje schreef:
Aha, hij heeft dus al een OW gehad,
alleen neit van BartVB maar van Pipo Haha!


Ja,

En wat voor een Knipoog

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 08:23

Pipo,

Ik bedoelde niet dat je ex-baas een punt had... Dat over concurrentiebeding was gewoon iets wat ik me herinnerde van in de lessen sociaal recht...

Ik zie zelf het punt van je ex-baas ook niet om je aan te klagen voor concurrentiebeding, aangezien het niet eens klanten van hem waren... (moesten het nu wél klanten zijn geweest, wat niet zo is, zou ik er nog iets van kunnen begrijpen, maar nu dus absoluut niet...zie het nut niet in van een aanklacht voor zoiets terwijl hij eigenlijk geen poot heeft om op te staan.)

En het getuigt ook al niet echt van veel professionaliteit van die ex-baas om nog eens aan ex-collega's aan te geven dat het om een persoonlijke vete gaat...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:05

Binnenkort heeft die ex-baas geen bedrijf meer en dan vervalt het concurrentiebeding toch Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:36

Lovely schreef:
Binnenkort heeft die ex-baas geen bedrijf meer en dan vervalt het concurrentiebeding toch Haha!.


Vestiging amsterdam bestaat niet eens meer, dus vervalt het concurrentiebeding sowieso niet?

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:46

Geld om alle spullen op te halen in Amsterdam hebben ze blijkbaar ook niet. Elke keer als ik naar de OudemanHuispoort ga, hangt alles er nog in volle glorie alsof de vestiging nog open is..... Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:21

saluut schreef:
Geld om alle spullen op te halen in Amsterdam hebben ze blijkbaar ook niet. Elke keer als ik naar de OudemanHuispoort ga, hangt alles er nog in volle glorie alsof de vestiging nog open is..... Verward


De vacature staat ook nog open. Al maanden, ze kunnen niemand vinden Haha!

Pino24
Berichten: 1778
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:36

Hahahah hè wat vervelend nou..... Haha!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:43

Pipo schreef:
worden...............

Gisterenavond had ik een aangetekende brief in de bus. Jawel hoor, een advocaat van mijn exwerkgever......................ivm mijn concurrentiebeding en geheimhoudingsplicht. Ik heb een aantal adressen van NIET klanten, of zoals wij ze noemen prospects doorgestuurd naar mijn collega in Amsterdam. En daarvoor word ik nu aangepakt.

Advocaat erop gezet, en hard erom gelachen. Volgens mij hebben ze geen poot om op te staan.

Blijven idioten daar. Maar wel leuk dat ze toch een beetje bang zijn voor me dat ik het gebied wel ga bewerken.


bangmakerij of niet, persoonlijke vete of niet, prospects zijn toekomstige klanten waar het bedrijf nog mee in onderhandeling is en ook die vallen onder het concurentie beding. Althans zo staat het bij ons omschreven.
Maar jullie komen er wel uit denk ik zo Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 12:50

Maar hoe wil jij dan de vrije markt beschrijven??? ALs je geen een prospect ( geen klant, ook niet in onderhandeling) mag benaderen. Word wel een beetje krom he.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 13:34

Idd, als je geen prospects zou mogen benaderen, waar blijft de concurrentie dan... want daar kan je dan toch niet meer van spreken want je mag de misschien-toekomstige-klant van een ander bedrijf niett benaderen.. Krom indeed