Wie heeft de telefoon de SL 55 ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Wie heeft de telefoon de SL 55 ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 22:05

Wie heeft deze telefoon ook?
Ik heb em net nieuw en nu snap ik een paar dingen niet, bv de spelletjes( moet je die ook downloaden) of kost dit geld?
En hoe bestel je ergens een ringtone of afbeelding want als ik dat hoe moet ik eerst WAP ingesteld hebben?
Dus wie kan mij helpen??

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:21

Zat er geen datakabel bij die SL55? Was iig wel het geval bij de S55 die ik heb. Via die kabel kan je gewoon via je PC ringtones/spelletjes op je telefoon zetten.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:32

IK heb de SL55. Super fijn toestel, maar zoals bij tegenwoordig alle dingen moet je dus betalen voor spelletjes enzo. ALs het goed is staan er wel al een paar op zoals Rayman Golf enzo. Heel grappig om te spelen. Je vindt ze onder menu, surf en fun, en dan games & more. Daar staan een aantal standaard spelletjes waarvoor je niet hoeft te betalen.

Ik vind het trouwens een fantastisch toestel met een gave look en erg makkelijk menu.
Welke kleur heb jij? Ik de donkerrode.

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 22:58

Ik heb vandaag de zwarte/antraciet besteld, volgende week komt 'ie binnen. Hij ziet er erg strak uit vind ik!!

En, ik ben blij om te horen dat 'ie goed bevalt!! Wat betreft de spelletjes, dat vind ik niet zo'n ramp, want daar koop ik m'n telefoon niet voor. Net als de ringtones.

Nathaley

Berichten: 415
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Hazerswoude-dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-03 14:04

Bart er zat geen datakabeltje bij dat is wel heel jammer, dus als ik nu een ringtone wil hebben moet ik dus eerst wap inschakelen wat dus ook weer geld kost, maar ja niets aan te doen.
Rinske ik heb ook de rode sinds 2 dagen hij is echt heel schattig en handig, weet jij ook of er een composer op zit??