Aangeklaagd door exbaas, het moet niet gekker

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Aangeklaagd door exbaas, het moet niet gekker

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 09:56

worden...............

Gisterenavond had ik een aangetekende brief in de bus. Jawel hoor, een advocaat van mijn exwerkgever......................ivm mijn concurrentiebeding en geheimhoudingsplicht. Ik heb een aantal adressen van NIET klanten, of zoals wij ze noemen prospects doorgestuurd naar mijn collega in Amsterdam. En daarvoor word ik nu aangepakt.

Advocaat erop gezet, en hard erom gelachen. Volgens mij hebben ze geen poot om op te staan.

Blijven idioten daar. Maar wel leuk dat ze toch een beetje bang zijn voor me dat ik het gebied wel ga bewerken.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:14

geral schreef:
Foei toch zijn het geen leuke dingen Pipo, ik zou er stevig van balen

veel sterkte ermee Ach gut


Tuurlijk baal ik er wel van. Maar aan de andere kant, is het zo'n komisch verhaal dat ik er eigenlijk wel om kan lachen.

Heb mijn exdirecteur even gebeld, die is daar ook weg. En hem de brief voorgelezen.

Ook hij begon direct te lachen. Ze proberen mij bang te maken. Dat is volgens mij het enige.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:23

Sprintje schreef:
Djeeez, ze hebben daar niet vooraan gestaan bij het uitdelen van strategische zetten... Ze denken dat ze heel slim zijn, maar het zal waarschijnlijk alleen maar averechts werken, 't is in ieder geval slecht voor hun naam. (ik zou hier in ieder geval niet geheimzinnig over doen Extreme duivel )

Maar ik kan me voorstellen dat je in eerste instantie toch wel even schrok...


Ja inderdaad ik schrok even. Maar toen ik het doorlas kreeg ik al een glimlach op mijn gezicht.

Inderdaad hebben ze niet de meest snuggere typjes daar aan het front. Wel dames die bijzonder goed zijn in andere dingen, zo ik gehoord heb. Vriendin van mij werkt bij tv, en die wilde al direct Pieter Storms bellen, kennisje van haar. Ach, die kunnen we er altijd nog bij halen Haha!

Zal ik de naam maar even noemen dan?? Of is dat laster?

Ben wel aan het nadenken waarop ik hun kan aanklagen, als we dan toch bezig zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:42

Nee ik heb de emails niet bewaard. Helaas............................

Dat zij exbaas ook al, ze moeten iets hebben om te trappen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:42

Lovely schreef:
:D.

En als dat bedrijf dan de rekening van hun advocaat heeft betaald, dan zijn ze toch wel zeker failliet?

Ik zou me dus helemaal nergens zorgen over maken, ik denk namelijk niet dat ze over een erg lange adem beschikken.


Had je voicemail al ingesproken vanochtend Haha! Met het goede nieuws.

Wel een echte actie voor hun weer he? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:49

Lovely schreef:
Het is weer typisch iets voor hun. Het blijkt wel weer dat ze niet heel erg lang nagedacht hebben, want dan hadden jij en je collega's daar nog wel gewerkt he Haha!. Er is in die organisatie kennelijk niemand zo bright geweest om eens te verzinnen waarom ineens de helft van het personeelsbestand wegrent???


Dat ligt allemaal aan de mensen die wegrennen he, niet aan hun Schijnheilig

Nog het allerleukste. Mijn excollega die er nog werkt gaat deze week op gesprek bij mijn nieuwe baas.

Voor een functie hier, word ze weer mijn collega. En dat is het laatste beetje kennis wat dan wegloopt.................................

Dan zijn ze pas echt ziek van me!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:52

Lovely schreef:
Dat is wel vervelend voor K., gaat ie jou daar ook weer de schuld van geven?


Tuurlijk, ik ben dat rotmens die hem een K streek heeft geleverd. Daar heeft hij het nog dagelijks over.

Tja........vuur moet je met vuur bestrijden Cool


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:31

Lovely schreef:
Er zijn mensen die beweren dat je vuur ook met heel veel water kunt bestrijden Haha!.
Let it rain *LOL*.


Ja tuurlijk.

Maar deze kwam flink hard aan............ Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 13:11

Natalie,

In de brief staat geheimhoudingsbeding dat ik mij daar niet aan heb gehouden. Maar ik heb om precies te zijn 2 adressen met contactpersonen doorgemaild naar collega. Met als tip zovan, ze zoeken hier uitzendkrachten. Misschien kan je hun interesse wekken. Dit zijn adressen die uit een kamer van koophandel bestand komen en door exwerkgever een afspraak mee is gemaakt. Maar die helemaal geen klant zijn. Gewoon prospects. Dus ik begrijp het principe niet geheel.

Daarnaast zat er een deuk in mijn lease auto, en die schade willen ze verhalen op mij. Inmiddels heb ik de persoon die de schade heeft veroorzaakt al gesproken en die zou verslag maken dat hij daar verantwoordelijk voor is.

Dus wat is het punt wat ze willen maken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 16:10

Heb nu mijn collega aan de foon. Het is duidelijk dat het een persoonlijk verhaal is. De directeur heeft vanmiddag tegen haar verteld dat er een brief uitging.

Hij denkt werkelijk dat hij een punt heeft. En heeft enkele weken geleden tegen haar gezegd dat ik moest uitkijken. Ze heeft toen besloten om dit niet te zeggen, omdat ze dacht dat het niet serieus was.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:12

Ik werk nog steeds in dezelfde branche alleen in een andere functie. Daarnaast ook nog in een ander gebied.

Ach ja, hij heeft vanmiddag aan mijn excollega al aangegeven dat het toch echt om een persoonlijke vete gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:16

Sjuim,

Ik heb hem nogal flink aangepakt op zijn gedrag naar medewerkers en zijn compagnon. Laat ik het zo zeggen, heb hetzelfde gedaan wat hij bij anderen doet.

En nu is ie boos.......................arme arme man.

Hij voelt zich in zijn rug gestoken.................sneu he!!

( heeft ie overigens de streek wel goed begrepen Haha! )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 21:19

Sjuimpje schreef:
Aha, hij heeft dus al een OW gehad,
alleen neit van BartVB maar van Pipo Haha!


Ja,

En wat voor een Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 10:36

Lovely schreef:
Binnenkort heeft die ex-baas geen bedrijf meer en dan vervalt het concurrentiebeding toch Haha!.


Vestiging amsterdam bestaat niet eens meer, dus vervalt het concurrentiebeding sowieso niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:21

saluut schreef:
Geld om alle spullen op te halen in Amsterdam hebben ze blijkbaar ook niet. Elke keer als ik naar de OudemanHuispoort ga, hangt alles er nog in volle glorie alsof de vestiging nog open is..... Verward


De vacature staat ook nog open. Al maanden, ze kunnen niemand vinden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-03 11:50

Maar hoe wil jij dan de vrije markt beschrijven??? ALs je geen een prospect ( geen klant, ook niet in onderhandeling) mag benaderen. Word wel een beetje krom he.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, ComscoreBot, Emmaa_92, Jessica_1998, Jet, Larissa123, Liselot, Majestic-12, Merileth, moeshie, MoniqueT, Monody, Nathalie18x, Nina1999, Nolicapri, rocky_1995, Seventeen, shirleyp, Sintara, waikiki_6, xnaomivdh, YandexBot, Zuidpool29 en 71 bezoekers