NIET geslapen vanacht

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 10:43

Ben nu dus uiteraard een beetje moe aan het worden. Gisteravond was ik aan het twijfelen of ik wel zou gaan stappen, ik vind het hier nogal saai de laatste tijd. Toen belde een vriendin van me of ik uitging, en of ze mee mocht(of dat ze mee ging, kan ook). Nadat we tot de conclusie kwamen dat we niet bij mij uitwilde, niet bij haar, en niet op 2 andere mogelijke plaatsen besloten we om naar de Zillion te gaan(antwerpen)
Wij in de auto, en zonder al te veel verkeerd te rijden een hele leuke avond gehad, rond 5 uur besloten we naar huis te gaan, maar bij de auto aangekomen bleek de ruit ingeslagen. Er was niks gestolen omdat er niks te stelen viel, maar bij 5 andere auto's waren er wel gsm's radio's enz verdwenen. Na vruchteloos te hebben gebeld naar de politie zijn we er in optocht naartoe gereden. Daar hebben we aangifte gedaan en om 7:30 gingen we richting huis.
Om 8:45 kwamen we bij mn vriendin thuis aan, we zijn dus inderdaad zonder ruit naar huis gereden, best fris over de snelweg Haha! , toen zij bijna in slaap viel heb ik het overgenomen en wist ik ook haar wakker te houden door liedjes als oa een potje met vet te gaan zingen, extra vals natuurlijk *LOL* . We hebben in ieder geval de grootste lol gehad, bij haar thuis heb ik even ontbeten en ben toen zelf maar met mijn auto naar huis gegaan(die is wel heel) inmiddels heb ik dus nog niet geslapen en zit ik slaapdronken achter de computer, maar we hebben gelachen!
En met uitzondering van die ruit was het zeker voor herhaling vatbaar Party!! *LOL*

assie

Berichten: 9486
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 10:46

wow! Zou ik dus echt niet kunnen, hele nacht wakker blijven. Maar goed!
Wel leuk dat jullie het zo leuk hebben gehad!
En nou hopen dat ze die dieven pakken!
Groetjes Astrid

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 10:46

ach, een leuke nacht die dat ene ruitje weer goedmaakt, mooi toch?

En nu RAP Haha! naar bed!!!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 10:52

Toch een leuke nacht gehad, maar toch wel erg dat zulke dingen gebeuren.

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 11:03

hahaha lachuh zeg nl. niet van die kapote ruit!!!!!! Verdrietig
maar ik moest wel ef lachen dat je onwijs hard ging zingen (vals) whaha
maar je hebt iig een toffe nacht gehad *LOL*

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-01 11:08

haha, ja ik kan heel vals zingen, vooral als ik het met verschillende stemmetjes ga doen enzo. Zoals sommigen zich wel herinneren is er een elmo periode geweest, Heike plaatste toen elmo liedjes *LOL* wat ik me er nog van kon herinneren heb ik ook nog een halfuur lopen bleren, elmo stemmetje is megavals Haha! , enne 1 championetje tralalalala, 2 championetjes tra la la la la la enzz, deed ze zelfs mee, (oortjes doen auw nu) Tong uitsteken