Petitie tegen bezuinigingen Scouting,teken je mee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:52

Krijgt de scouting (in t algemeen) 1 miljoen euro subsidie?? Dan weet ik ook nog wel een paar goeie doelen.
Het lijkt mij nogal logisch dat dat "tekort" gemakkelijk opgevangen kan worden door contributies, donaties en dergelijke?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:40

Maar als het scouting gebeuren werkelijk zo groot is in NL en al die ouders die hun kinderen zo graag afdumpen gewoon ietsjes meer betalen, dan is het probleem toch ook opgelost? De scouting moet misschien gewoon eens leren om zichzelf te bedruipen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:03

Goh, onze sport (hippische sport dus) wordt gekort in subsidie, maar ik heb nog geen petitie gezien eigenlijk Verward. Wel klachten, maar dat is logisch he.
Waarom moet de padvinderij dan wel die subsidie behouden eigenlijk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:33

De subsidie voor de werkorganisatie van de KNHS gaat van 420.000 euri naar 0. De KNHS is een sport- en opleidingsorganisatie die een sport bedient die een hoge economische waarde heeft in dit land.
Maar het wegvallen van de subsidie wordt gewoon verrekend in de contributie, zodat ieder lid hier gewoon aan mee betaalt. De sport zal er dus niet aan onderdoor gaan, omdat die over voldoende draagvlak beschikt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Duran123, Huni, JoT, kaatje89, kvika, Roosch, Saaams, Selina, Verara, xoranlover, xSagan en 182 bezoekers