Eindelijk weer eens GOED nieuws...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Eindelijk weer eens GOED nieuws...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 22:56

Sommige hier wisten het al, maar voor degene die het niet wisten zal ik het hele verhaal even vertellen..
Deze zomer werd bij de eigenaresse van Brenin een knobbeltje in haar borst ondekt dat kwaadaardig was. Een paar weken later zou ze geopereerd worden en zou een stuk van haar borst weggehaald worden, gelukkig was het een borstbesparende operatie.
Na de operatie bleek dat ze ook haar lymfeknop hadden moeten weghalen in haar oksel omdat die opgezwollen was. Dat was al een tegenvaller, want daar hadden ze niet op gerekent. Dat weefsel werd onderzocht en het bleek dat ook daar de kwaadaardige cellen inzatten, dus verdere onderzoeken moesten gepleegd worden. Ze hebben toen een leverecho gemaakt en longfoto's, gelukkig was daar niks op te zien, maar ze wilden nog een MRI scan maken. Helaas was dat minder goed, het zat ook al in haar heupen en bekkens. Dat werden dus chemo's.. Op dit moment heeft ze er 3 gehad, en heeft ook een stuk minder pijn ( bijna niks meer)..
Vandaag heeft ze een tussentijdse MRI gehad en eindelijk eens goednieuws na al die slechte gesprekken.
De chemo slaat boven verwachting aan en ze zijn heel positief. Ze moet er nog 3 maar ze heeft nu in iedergeval weer nieuwe energie daarvoor..

Oh wat ben ik opgelucht, eindelijk weer eens wat goeds..!!

[edit] dank je Iloon[/edit]
Laatst bijgewerkt door youngster op 07-10-03 23:11, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:04

Da's idd goed nieuws. Misschien moet je in je tekst even vermelden dat het de eigenaresse van Brenin betreft, volgens mij ben je een deeltje vergeten!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 23:18

Goed nieuws, ik ben blij voor jou en de eigenaresse
Veel sterkte ermee

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 00:34

Gelukkig gaat het weer een stuk beter inderdaad, heel veel sterkte nog de komende tijd.