Zenuwbehandeling, wie verteld zijn verhaal?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Zenuwbehandeling, wie verteld zijn verhaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-03 21:28

Ik heb 3 maanden terug een kies laten vullen. Een maand daarna kreeg ik kiespijn in de kies daaronder. De oude vulling was gaan lekken en moest vervangen worden. Vanaf dat moment kon ik aan die kant niet eten. Het deed zo' n zeer. Daarna weer 2 x terug geweest en hebben ze de kiezen nogmaals geboort. Maar helaas, het hielp nog steeds niet. Afgelopen weekend kreeg ik weer kiespijn, vooral als er iets warms op kwam. Gisteren bleef de pijn aanhouden en heb ik maar weer de tandarts gebeld. Vanmorgen weer terug geweest en hebben ze een foto gemaakt. Er was eigenlijk niets op te zien, maar omdat die vulling zo diep zat blijkt mijn zenuw geirriteerd te zijn. Als er druk komt op die kies doet het gewoon pijn. Nou moet ik donderdag terug komen voor een zenuwbehandeling. Ik ben nu al nerveus. Wil eigenlijk niet , maar wil ook van de pijn af. Wie wil iets over zijn ervaringen vertellen?


didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-10-03 14:32

Nog 1 nachtje slapen en dan moet ik er aan geloven. Ik zit nu al ontzettend in de zenuwen. Morgen horen jullie meer. Alvast bedankt voor jullie verhalen! En Fasel, ik ben ook echt niet een ster bij de tandarts maar als ik jou was zou ik toch maar gaan. Ik krijg nu een zenuwbehandeling omdat ik er niet op tijd bij was om mijn gaatje te vullen. Anders was er niets aan de hand geweest. En ShirleyA jij ook veel succes morgen. En ik heb ook 2 verstandskiezen laten trekken en daar heb ik niets van gevoeld. Je voelt alleen het prikje maar voordat je het weet is je kies er al uit.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 16:27

Nou ik ben vandaag geweest hoor! Ik was vanmorgen gewoon misselijk van de zenuwen. Kreeg ook geen hap eten naar binnen, maar toch maar wel een boterhammetje gegeten. Eerst nog gewerkt en toen van daaruit naar de tandarts gegaan. Hij gaf me 2 prikken, 1 in mijn tandvlees en 1 in mijn gehemelte. Vooral die laatste deed best zeer. Maar van de behandeling heb ik echt helemaal niets gevoeld! En toen hij met die borsteltjes mijn zenuw dood maakte vond ik het geluid nog wel meevallen. Al met al duurde de behandeling denk ik zo' n 3 kwartier. Nou moet ik 12 november weer terug voor de definitieve vulling en dan zou hij het ook nog is een keer spoelen. Daarna ben ik weer terug gegaan naar mijn werk, maar toen die verdoving ging uitwerken had ik zo' n last van mijn andere tanden en kiezen. Heel vreemd. Die zenuwbehandeling had ik boven en onderin had ik last! Misschien is het wel normaal hoor. Ben wel eerder naar huis gegaan omdat ik er echt niet meer bij was op mijn werk. Nu is het nog steeds een beetje pijnlijk. En ik heb honger! Hoe was het bij jou ShirleyA???

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-03 16:46

Waarom niet en wat ga je nu doen dan?

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-03 16:32

Met mij gaat het nu al stukken beter . Eigenlijk vrijdags al. Ik heb helemaal geen pijn meer, alleen kan ik nog steeds niet zo goed eten aan die kant waar die WKB is geweest. Het voelt nog een beetje beurs. Maar het word iedere dag een stukje minder dus ik hoop dat dat ook snel voorbij is. Ik hoop trouwens dat mijn noodvulling blijft zitten want ik hoef pas 12 november terug.
Gelukkig is het met jou kies ook nog goed afgelopen ShirleyA. Wel balen dat je door moest naar de kaakchirurg, maar nou heb je het in ieder geval gehad. Krijg je die WKB niet meer?

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-03 21:01

ShirleyA schreef:
Echt wel, die heb ik ook nog tegoed! Maar daar zie ik niet zo tegenop. Dat is iets heel anders dan die kiezen trekken, dat vond ik echt een ramp Verdrietig


Gelukkig heb je dat dan maar als eerste gehad. En heb je je ook niet al te druk kunnen maken, omdat je dacht dat je voor die WKB ging. Maar in ieder geval sterkte met de WKB.

Is het trouwens normaal dat je na de WKB niet zo goed kan eten? Het doet geen pijn, maar het lijkt wel een beetje beurs Haha! , klinkt wel stom! Ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet omschrijven.

didi74

Berichten: 409
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-10-03 12:27

Bij mij gaat het iedere dag een stukje beter, dus ik denk dat het vanzelf wel over gaat. Het is al een hele opluchting dat de pijn weg. is.

12 januari 2005 Levi Vernon
22 januari 2007 Jacy Collin


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, lastig, Pluisje1998, Zebrastreep en 14 bezoekers