Konijn en wintervacht.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Konijn en wintervacht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 17:44

Ik heb een konijntje en die is nu 9 jaar en 4 maanden. Ze zit buiten in een groot hok met wel veel plekjes waar ze kan zitten tegen de kou en ze heeft zo dr favoriete plekjes gevonden. Nu word het toch wel koud, vooral de nachten. Dus Nijn is bezig met een neiuwe vacht. Maar ook net als bij oudere ponys gaat dat bij nijn niet meer zo soepel. Bij paarden kun je lijnzaad voeren maar weet iemand wat ik voor mijn konijntje kan doen om haar vachtje beter te laten worden?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 17:59

Ja kan, alleen niet teveel want daarvan gaan ze aan de diaree

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 18:01

Wat moet ik dan doen?

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 18:09

gewoon laten zitten en niks doe, mijn konijn is ook niet een van de jongste meer en die verhaart ook niet zo goed meer en tegen het eind van de winter heeft ze eindelijk een niewe vacht

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 20:14

Mijn konijn verhaard nog wel goed en die is 4...Sjemig wat ziet dat beest eruit zeg met z'n op zijn kont haar en op zijn rug niet....jemig op zijn kont is het wel 3 centimeter langer Tong uitsteken ...Ik denk ook dat je beter niks kan doen ..Ons vorige knijn verhaarde ook niet al te best...Misschien goed kammen??? Ik denk dat je anders ook gewoon beter niks kan doen...Dat deden wij bij ons vorige knijn ook niet..

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 22:34

Flinke laag stro in zn hokje leggen dat hij zich daar iig warm kan houden. Verder weet ik niet wat je met de vacht kan doen.

marsss

Berichten: 3131
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 14:30

RodeoGirl schreef:
Mijn konijn verhaard nog wel goed en die is 4...Sjemig wat ziet dat beest eruit zeg met z'n op zijn kont haar en op zijn rug niet....jemig op zijn kont is het wel 3 centimeter langer Tong uitsteken

whaha zo ziet mijn konijn er dus nu ook uit er verschrikkelijk