Concert Christina Aguilera 03-10!! Was echt super!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Concert Christina Aguilera 03-10!! Was echt super!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 01:17

Ja, het is al laat, ik weet het, maar ik moest toch even melden dat ik vanavond naar het concert van Christina (X-Tina) Aguilera ben geweest in de Ahoy' in Rotterdam en dat het echt ontzettend geweldig was. Perfecte stem, goede performance, indrukwekkende decors en veel verschillende kleding. Wat een topwijf die Christina! Ik was al helemaal fan van haar, maar nu... Ik heb echt vreselijk genoten daar en ook het voorprogramma (So Solid Crew) was ook zeer goed 'te pruimen'. Heb de CD hier al een tijdje liggen, dus ik vond het geen probleem dat ze mij nog even een half uurtje kwamen vermaken voordat Christina het podium betrad

In de auto net natuurlijk nog even keihard de CD op gezet en op de parkeerplaats lekker asociaal tegelijkertijd hetzelfde nummer opzetten (zo'n vijftien auto's Lips are sealed )

Echt een super geslaagde avond. Suuuper concert! Ik heb trouwens een camera mee naar binnen kunnen sneaken. Het is weliswaar een 'klikklak' weggooicamera, maar wel van 800 ISO. Ik hoop dat de foto's goed zijn geworden, want de flitser was erg actief en wilde perse bij iedere foto flitsen. Ik hoop dus maar dat ik niet half op het publiek heb gericht, anders krijg ik allemaal van die uitgebleekte hoofdjes.

Clautje, jij bent toch ook geweest? Wat vond jij ervan?

Elliot
Berichten: 6441
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 01:45

So Solid Crew is echt super!! Vooral 21 seconds is koel!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 08:32

Gaaf! Ik wilde ook ontzettend graag maar helaas.
X-tina rulez!
Ben benieuwd naar de foto's.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 09:23

So Solid Crew was inderdaad erg goed!! Lisa Mafia was er uiteraard bij, het enige herkenbare nummer voor het merendeel van het publiek. Ontzettend moeten lachen om sommige 'Crew-members' die de hele tijd met hun billen zaten te schudden.. Ja, het was een mooie opwarmer. Meestal is het voorprogramma tien keer niks

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 13:29

Ow locht!!
Ik heb dus heel veel gemist.... Scheve mond
Jammer, ik had er heel graag heengegaan, volgende keer, en ik hoop foto's te zien!

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 13:40

Ik ben er ook geweest!! Haha!:D Ik vond het echt super dat ze zo goed Live zingt, ik zat echt zo: Wow.. Ook goede preformence inderdaad, echt super was het!! Haha! Voor herhaling vatbaar Haha!:D

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 16:43

Zippo, volgens mij stond ik naast/achter je in de rij!!! Had jij ook staanplaatsen, was je er ook rond zes uur en stond je in de buurt van een meisje met een geel G-Sus jasje en een Eastpack tas met rozen?

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 16:44

Nope, ik was er om half 8 pas Tong uitsteken Ik had zitplaatsen, echt lekkere plekjes Vond je het staan niet vermoeiend? Ik had echt zoo graag vooraan willen staan!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 16:52

Het staan was erg vermoeiend. Ik was er niet eens vroeg, een hele tijd in de file gestaan, en toen ik eindelijk in Ahoy' was, was ik blij dat ik een heleboel mensen op de Arenavloer, zoals het daar heet, zag zitten. Dus ik ging er lekker bij zitten, nog behoorlijk vooraan ook nog. Ongeveer twintig minuten later ging ineens iedereen staan. Het begon achter me en het ging vreselijk snel door naar voren. Ik zat daar dus happy, een been sliep, en moest heel snel opstaan. Vond ik een beetje typisch want er was nog lang niets te zien. Echt helemaal niks!! Om acht uur hoopte ik maar dat het voorprogramma zou beginnen, maar die liet nog een kwartier op zich wachten. Tijdens het voorprogramma al 'gesplashed' tussen de andere mensen... Dansen was er niet bij, de hele meute staand publiek stond erbij als sardientjes in een blikje. Moet er gezellig uit hebben gezien voor de So Solid Crew. Ze dachten vast dat we er niets aan vonden, terwijl ik hun muziek juist erg goed vind. Wel balen dus. Je had denk ik alleen nog wat bewegingsruimte bij het hek en helemaal achteraan.
Toen Christina eenmaal begon, steeg de temperatuur heel snel. Hierdoor verliet tijdens ieder nummer wel iemand voor me het publiek. Dus ik kon steeds iets verder naar voren schuiven. Ik stond op de hoogte van het kleine catwalkje aan het podium, alleen dan iets aan de rechterkant. Ik denk ongeveer twee meter verder dan Christina. Ik hoop dus maar dat mijn foto's goed zijn geworden. Op zich was het licht goed, maar mijn overactieve camera wilde erg graag flitsen en als dan ook maar iemand zijn hand omhoog doet, dan is Christina niet meer te zien, omdat hij dan op de hand flitst.. heel fijn. Ik ben dus heel erg benieuwd!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 16:53

Ik had overigens ook heel erg graag tegen het podium aan willen staan, maar zag wel dat daar een aantal meisjes nogal 'verdrukt' werden en dat het daar ook wel heel erg benauwd was. Maar ja, dan heb je op zich wel de perfecte en meest gewilde plaatsen! Plas inhouden, hoofd omhoog om adem te halen, veel drinken en gaan ervoor dus!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 17:20

gera schreef:
So Solid Crew was inderdaad erg goed!! Lisa Mafia was er uiteraard bij, het enige herkenbare nummer voor het merendeel van het publiek. Ontzettend moeten lachen om sommige 'Crew-members' die de hele tijd met hun billen zaten te schudden.. Ja, het was een mooie opwarmer. Meestal is het voorprogramma tien keer niks


haha ja dat was lachen he, lekker shaken met die bil :p haha Voorprogramma was idd erg cool, ging gewoon los haha Haha! Hiphop is wel mijn style, dus vond het wel goed!

maar ff over Xtina
COOOOOL! Tong uitsteken
Echt nog nooit zo'n goed concert meegemaakt! Ze heeft geen 1 noot fout gezongen, en alle nummers waren echt super. Ik stond aardig vooraan ook, denk zo'n 2/3 meter van het middelste punt af. Ik had ook mn camera bij me, bleek dat er nog meer 6 foto's op stonden Frusty Haha! Hehe echt jammer, want ik ben lekker lang, dus kon zo overal overheen kijken Knipoog Had ik echt de mooiste foto's kunnen maken!! Maar het was echt te gek!!! Ik vond de intro cool, dus met Dirty, met al die hekken enzo! En het laatste was ook mooi, met Beautiful! Iedereen zong mee enzo, echt mooi. (ik weet nu alleen wel dat dr borsten nep zijn en dat beide tepels gepierced zijn Bloos Schijnheilig )
Maar als ze nu weer komt, ben ik er weer bij!!!!
Heb trouwens geen enkele bokker gezien, helaas!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 17:29

Dirrty was inderdaad heel erg gaaf met al die ventilatoren. Maar het geweldigste vond ik toch wel 'Make over', met dat hek op de catwalk. Was zo dichtbij en zo'n krachtig nummer! Echt geweldig. Wat ging zij los zeg! Kan er nu nog kippevel van krijgen, ik vond het echt een grandioos concert!

Zippo
Berichten: 1410
Geregistreerd: 30-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 17:29

Ja, dat vond ik ook heel mooi, dat iedereen meezong! Ik vind haar trouwens veel mooier nu ze wat aan is gekomen dan die 'anorexia-look' om het zo maar te noemen van daarvoor

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 17:36

Vond het concert ook echt heel gaaf!
Ze was echt supergoed live.
Jammer dat ik niemand heb gezien van de bokkers!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 17:42

We hadden toch eigenlijk een kleine boktmeeting moeten houden Scheve mond
Bij haar volgende concert spreken we wat af! *LOL*

Ik vond het inderdaad wel mooier bij haar staan dat ze wat 'steviger' was. Krijg je ook niet meteen zo'n complex.. Ik vind dat bruine haar haar ook echt geweldig staan. Om eerlijk te zijn een stuk leuker dan dat blonde. En haar kleding was misschien een beetje typisch en opvallend, maar het hoorde er wel echt bij. Ik moet wel zeggen dat ik heeelemaal gek ben van dat badpak-zonder-zijkanten pakje! *LOL* Niet dat ik het zelf aan zou doen, want daar heb ik het lichaam niet voor, vind ik zelf

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 17:50

Bij dat 'hek' stond ik dus 3 meter vanaf, echt te vet!! Maarja had geen foto's meer Verdrietig Ik vond zelf Dirty het coolst, en Beautiful!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 17:53

Ik stond er ook vrij dichtbij, want ik stond ook bij die 'catwalk'. Ik denk ook hoogstens drie meter er vandaan, maar dan aan de kant van de bassist, zeg maar

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 19:04

Ze is wel dik geworden hè? Zag laatst iets over haar op mtv, ik vind haar ook wel een tikje ordi. Muziek is wel goed.

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 19:07

Nou ja, 'dik'.. Ze is wat steviger geworden, maar dik durf ik het eigenlijk nog niet te noemen. Heb geen buikje over een broekrand gezien of zoiets dergelijks...

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-03 19:11

die zit er wel binnenkort denk ik! Ik vond het ook eigelijk niet zo een interessant meisje om aan te horen tijdens die interviewen. Des te knapper vind ik het hoe ze dan singt, omdat je dat dan helemaal niet verwacht!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-03 19:15

Ze zingt inderdaad fantastisch en tja, ik moet zeggen dat ik wel altijd op het 'totaalplaatje' let, maar ik weet dat ook een aantal mensen enkel naar de muziek kan luisteren en de verschijning van de zanger/zangeres er bij weg kan filteren. Ik vind Christina persoonlijk wel leuk om naar te kijken (ik bedoel dit natuurlijk normaal, ik ben een meisje Haha! ), ook al zou ik er niet zo bij gaan lopen als zij.

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 14:36

Ohh ik ben echt superjaloers!! Ik was er zo graag heen gegaan, als ik het zo lees schijnt het echt supervet zijn geweest. Volgend jaar als ze dan komt ga ik zeker wel!!!
Nu is het christina weekend op mtv toch? Had ik gister ook zitten kijken haha. Ze is echt zo goed, die stem echt geweldig mooi, en ze ziet er ook nog es super goed uit!!
Heeft ze nu dan bruin haar of nog die zwarte krullen?

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 15:58

jij hebt echt vet mazzel gehad! mijn digi werd in beslag genomen en kon hem pas weer ophalen aan het einde. het was echt supercool!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-03 16:09

Nog fijn dat je je digi nog op kon komen halen!! Ik heb een tijd geleden naar een concert van Whitney Houston meen ik (tja, ik was toen 11 ofzo) een normale camera meegenomen (toen hadden ze nog niets digitaals Haha! ) en toen is hij in beslag genomen en kreeg ik hem dus mooi niet meer terug. Hij verdween gewoon in een ton! Boos! Met alle flesjes e.d. Dat was wel een drama. Ik neem dus geen digi mee!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-03 16:56

Ja ze had dat zwarte haar, met beetje krullen, stond wel cool!

Trouwens, die merchandising viel me vet tegen *qua prijzen* . Er hinh zo'n super stoere string met een X in het midden, €20,-!!!! Frusty Voor een string??!! En ook zo'n hotpant/boxer die ze in de clip van Cant Hold us Down aanheeft, koste €25,-.... Nou, dat mochten ze echt wel 50% minderen!