Pfeiffer

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
whatever

Berichten: 213
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Bedum

Pfeiffer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-03 10:43

Ik loop al een week rond met opgezette klieren in mn hals, en vanmorgen waren m'n ogen helemaal dik, dus ik naar de dokter. Zegt 'ie dat het best wel eens pfeiffer kan zijn.(heb iets van 1.5 maand geleden met iemand gezoend maar volgens mij had tie geen pfeiffer, iemand in mn klas heeft het wel maar dat is ook al bijna over, dus geen idee hoe ik er aan kom)Nu moet ik voor 12 uur naar Groningen om bloed te prikken.Ik ben niet bepaald moe ofzo, fiets elke dag 12 km naar school heen en terug en ben de hele middag bij mn paardje. Maar hoe moet dat nou als ik wel heel moe wordt? Dan kan ik vast niet iedere dag meer naar Lennie....gelukkig heb ik wel een lieve vriendin die me wil helpen maar toch...
Sorry voor dit nutteloze verhaal maar ik vind het gewoon hartstikke poedersuiker, en t' moest er ff uit Haha!

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 10:49

je hoeft niet altijd erg moe te worden hoor, je hebt 5 varianten, waarvan 2 aantoonbaar door een bloedtest en 3 niet aantoonbaar (op die manier). Met een beetje geluk heb je dus een variant waar je verder geen nare bijverschijnselen nog van gaat krijgen en dat dit het gewoon was.
Het blijft rot, maar als je het idd hebt gekregen van diegene waar je mee hebt gezoend en hij heeft er ook nooit iets van gemerkt, zal het hopelijk meevallen.
Je kan het trouwens ook krijgen door bijv. uit het zelfde glas te drinken als iemand die het heeft, als het tussendoor niet (goed) is omgespoeld.

its_me_nemo
Berichten: 12
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 12:56

Ik had het geluk dat toen ik pfeiffer had ilona (nemo hier op bokt) nemo ook nog deed en die kon hem dan ook voor mij doen. . .
Ik had ook 40 graden koorts toen ik erachter kwam.
zat met 4 wollen truien bij de dokter bijna flauw te vallen omdat ik het zo warm had maar als ik ze dan weer uit deed kreeg ik het weer koud :s

iig beterschap (als het pfeiffer is)

corinec
Berichten: 1098
Geregistreerd: 15-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-03 14:42

Nou ik ha laatst ook een bloedonderzoek gehad. Was voor wat anders als pfeiffer hoor. Maar toen zei de arts dat ik dat gehad had hij kon niet zeggen hoe lang geleden maar gheb er niks van gemerkt.