Wat zou jij willen zien op de televisie??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Wat zou jij willen zien op de televisie??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 10:42

Een vraag voor alle…

Ik wil graag weten wat voor programma’s (Documentaires, soaps, enz) jullie nou missen op de televisie.
Alle ideeen zijn welkom.

Het is de bedoeling dat jullie een soort programma omschrijven en erbij vertellen waarom jullie nou zo’n programma op de televisie zouden willen.

Waarom deze vraag:

Ik loop sinds kort stage in een Adiovisuel bedrijf dat ook televisie programma’s wil gaan maken.
Ze zitten hier allemaal ideeen te bedenken en ik ben gewoon benieuwd wat de bokkers hier nou voor programma’s zouden willen zien…

Heb ook express geen Poll gemaakt want het moet wel orgineel zijn..


Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 11:05

Ja maar iets nieuws!!
Iets wat je nog niet eerder bent tegen gekomen...

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 11:33

Het is de bedoeling dat jullie zelf een programma bedenken (ongeveer). Want nu worden er alleen maar bestanden programma's genoemt.
Dus iets NIEUWS.
Iets wat er nog NIET is....

Roxxie
Berichten: 1082
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-03 15:03

Missen jullie dan echt helemaal niks op de televisie??

Ik zou bv. wel een programma willen zien over paarden en dan niet zoals bij vele programma's keertje kijken bij Anky en dan allemaal domme vragen zoals wat is je lievelings paard enz. Maar echt over trainingen in alle diciplines... En over hengsten (info over hengsten en daarbij hoe ze getraint worden en hoe hun karakter is) en over dekstations enz. Met een presentator/presentatrice die ook echt weet waar ze het over heeft en niet zo'n blonde muts die ernaar staat te kijken als of ze nog nooit geen paard gezien heeft...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Amazonbot, ardanwan, ChanelR, chinnie, DWitzel, Eleadoras, flooooo, Laibadji, NadjaNadja, Schuur_, Tazzey en 118 bezoekers