Air France neemt KLM over............

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-03 20:52

Ik werk als luchtvracht expediteur en ik vind de Air france een K*t maatschappij om mijn vracht bij te boeken.....
Als je het over arrogantie heb dan staat de AF als eerste in de rij.
Als je die gasten van de vracht ook aan de telefoon heb ben je dus niet blij... er zijn er een paar bij die wel te pruimen zijn maar de rest.... ach je moet blijkbaar als agent blij zijn dat ze alsjeblieft de vracht meenemen.
Nee hoor, geef mij de KLM maar....ik vind dat best een fijne maatschappij om mee te werken....... ook als je zelf gewoon vlieg met ze..
Hoe zal het staks gaan.... gaan onze goederen per truck naar cdg of gewoon vanaf ams.. wie zal het zeggen. Er wordt bij de NS al gesproken over de passagiers met de trein naar cdg te laten reizen en daarvan vliegen naar hun bestemming.
Ik vind het dus helemaal niets..... je kan een hoop zeggen maar ik vond Blauw en Zwaan toch bij Nederland horen...... eigenlijk moeten we gewoon trots zijn op onze blauwe jongens.....
Ik vind het jammer maarja het is nou eenmaal zo.....

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Change3x en 72 bezoekers