tekentopic, show your own drawings!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 16:47

Prachtig mooie tekeningen! Dat doe ik jullie (helaas!) niet na zeg... maarre...commentaar mocht dus hier komt het Goddess: ik vind die eerste tekening van jouw erg mooi maar door het lange en imo iets te ranke lijf dacht ik dat het een half paard/half katachtig roofdier was... maar toen zag ik weer hoefjes... Haha! Ik zou hem denk ik mooier hebben gevonden als het lijf wat meer body/massa had gehad en als de staartwortel een stuk minder lang was... tenzij het je bedoeling was natuurlijk.


vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-03 10:52

Dan vind ik hem werkelijk uitmuntend Goddess! Want dat zag ik er ook in...een roofdierenlichaam met een leeuwenstaart... ik werd alleen even in de war gebracht door de hoeven... niet goed genoeg opgelet trouwens om te zien dat het gespleten hoeven waren... Toen ik van het hoofd naar het lichaam keek verwachtte ik eigenlijk dat ik als "voeten" de klauwen van een grote roofvogel te zien zou krijgen. Een dier met kenmerken van verschillende andere dieren dus... Haha! Leuk toch die fantasie eigenlijk, ik had al een beeld in gedachten voor ik de hele tekening had opgenomen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Cerosa, ComscoreBot, Drico, estell__, goesju, IASCrawler, laura22, LuCa88, Paardjes83, spookyskippy, TheNovelist en 196 bezoekers