De term "paardenmeisje"

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:23

Nou ik vind het wel meevallen, ik zie mezelf best wel als een meisje en ik heb 2 paardjes, hoe moeten ze mij anders noemen Haha! Pling
En ja ik hou van frutten en wandelen en poetsen en mennen en knuffelen, maar ook mennen, mesten, serieus rijden etc etc.
Noem mij ook maar een pennymeisje, boeiend! Ik lees al die pennies en ponyclubs en winterboeken van vroeger echt nog wel door als ik een boterham zit te eten Schijnheilig En de verhalen van hoe ik aan mijn paardjes gekomen ben kunnen ook zo uit de penny komen dus... Haha!

Ik ben dr trots op Haha!


DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-03 21:30

Enne wat is er mis met van die ponykindjes die mensen met pennymeisjes bedoelen, zo zijn we toch allemaal begonnen?

DinkeyGirl

Berichten: 3334
Geregistreerd: 01-10-01
Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-03 21:46

Het klinkt negatief denk ik omdat de niet-paardenmensen die ons paardenmeisjes noemen er waarschijnlijk gewoon geen ene moer aanvinden Knipoog

Kreeg vandaag ook weer te horen van mijn mams dat ik alleen maar over paarden praat, en dat ze dat al vanaf mijn 8e elke dag aan moet horen. Imiddels ben ik 25 en woon op mezelf maar als ik thuis over de vloer kom MOET ik gewoon ook even vertellen over mijn paardjes, tsja dat zijn mijn kindjes hoor, ze zal t weten dat ze "oma" is. }>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Buxy, Chonelly, darkangel23, Esther, gigil, Googlebot, IASCrawler, Ineke2, janna, Julimy, NinaCharlie, Paulaa_, RenskeFrea, Rooss_24, stoeltafel en 82 bezoekers