Over HotD; voor iedereen die de schoen past...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:11

Ik heb net met verbazing en een soort van plaatsvervangende schaamte op HotD gelezen wat een stel Bokkers daar schrijven.
Ook eerder heb ik me al enorm geergerd aan de berichten die daar geplaatst worden als Bokt down is. In de eerste plaats vind ik dat je daarme Bokt te kak zet, en in de tweede plaats vind ik het echt enorm kinderachtig en van geen niveau om daar te gaan zeiken.
Moet je ons eens horen, als er een paar van HotD hier komen zieken, dan hebben we 'n waffel vol met z'n allen.... En wat doen de Bokkers???? Frusty

Jasses wat laag vind ik dat zeg, dat wou ik toch echt even uitspreken hier. Ik heb een hekel aan berichten over sfeer ed omdat die echt niet bevorderlijk werken, maar dit MOET ik echt even kwijt.
Ik ben normaal gesproken echt TROTS op ons Bokkers, omdat we er steeds zijn voor elkaar, en elkaar steunen door dik en dun. Maar vandaag schaam ik me weer.

En reageer nou aub niet dat dat komt door het gel*l met/om Puck, want het gebeurt vaker.
En als laatste is de opmerking "en de groeten aan Stef, I'll be back...." (in zeeeer negatieve zin) me echt in het verkeerde keelgat geschoten. Bah, bah en nog eens bah! Misselijk !

Als je iemand niet mag, sla die berichten dan over en laat die persoon links liggen.
Als je het met het beleid van Bokt niet eens bent, slik dan en Bok lekker door, of zoek wat anders.

Maar ga alsjeblieft niet zo lopen te verstieren zeg.....

Wie deze schoen past, mag 'm aantrekken.
Reageren op dit bericht hoeft van mij niet eens, ik wilde dit gewoon even kwijt Boos!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:17

HotD? Was da?

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:17

Horses of the Dutch

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:19

Oja thnx

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:20

Ik sluit me hier helemaal bij aan, heb dit ook al op Horses laten merken. Heb echt met verbazing de 'gesprekken' en vooral het gescheld daar zitten lezen. How low can you go? Schaamde me er voor dat bokt in die berichten genoemd werd.

Grow up people, dit is geen manier van met elkaar omgaan Boos! Uiterst laf, laag en kinderachtig vooral van die tiepes die zich ff anoniem uit moeten leven Misselijk

Ga hier Horses niet mee lastig vallen aub Boos!

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:23

De types die zich anoniem uit moeten leven zijn de slijmballen en hypocrieten onder ons.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:26

Jammer dat je niet kunt zien wie het is, maar zoals gezegd, wie de schoen past....
Maar ach, ik ben het met Bart eens, dus ik zal ook wel een kontekruiper zijn.... Frusty

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 22:35

Citaat:
Op 2001-10-03 22:11, schreef Sonja:
Ik ben normaal gesproken echt TROTS op ons Bokkers, omdat we er steeds zijn voor elkaar, en elkaar steunen door dik en dun. Maar vandaag schaam ik me weer.

Als je iemand niet mag, sla die berichten dan over en laat die persoon links liggen.
Als je het met het beleid van Bokt niet eens bent, slik dan en Bok lekker door, of zoek wat anders.

Maar ga alsjeblieft niet zo lopen te verstieren zeg.....

Wie deze schoen past, mag 'm aantrekken.
Reageren op dit bericht hoeft van mij niet eens, ik wilde dit gewoon even kwijt Boos!



Hè hè, eindelijk iemand die ook aangeeft dat het soms te zot voor woorden is wat er gebeurd. Ik zat me net af te vragen of ik ergens nog iets zou plaatsen. Maar ik was blij toen ik dit bericht zag. Laten we nu eens wat "vriendelijker" met elkaar omgaan. Jeetje mina er is al genoeg rotzooi op deze wereld.

irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 23:00

Sonja, je neemt me de woorden uit de mond. Of eigenlijk niet, want zo duidelijk als jij het verwoord hebt, lukt mij niet.
Ook ik heb met verbazing de berichtgeving op hotd gelezen.
Mijn eerste reactie was er een van ongeloof. Dat mensen zo met elkaar kunnen en willen omgaan.
Meer wil ik er niet over zeggen, ik denk dat dat al genoeg gedaan is.


_________________
Geld is de wortel van alle kwaad,
maar een mens heeft wortels nodig.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: irene op 2001-10-03 23:01 ]</font>

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-01 23:16

Ik ben het ook duidelijk met Sonja eens. En ik ben blij met bokt en met de makers van Bokt.

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 08:35

Nou Sonja, gisteren op de Horses chat was er ook zo'n vreselijk iemand.

Die kwam eerst als Puck binnen, vervolgens als Bart, daarna als Bokt en daarna als Karin (wat die er nu weer mee te maken had?). Wat kunnen mensen toch zielig doen ...... maak je bekend en doe niet zo kinderachtig!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 09:06

Huh? Hoe kun je uberhaupt onder iemand anders z'n naam binnenkomen op de chat?

Nou ja, anyway, ik las net het topic van Laura ( http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php ... &forum=2&0 ) en wat zij daar beschrijft is ook in en in triest. Echt Horses-niveau, blij dat ik daar niet meer actief kom.

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 09:23

ik weet van niets, maar kan het alleen maar met jullie eens zijn!
ga even poolshoogte nemen op HotD!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 09:25

hm ben net even wezen kijken op HotD... heb dr even geen woorden voor. hoe kom je erop om zoiets triests te gaan doen zeg??? maar goed, ik hou me er verder buiten

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 09:27

nou, ik ben ook even wezen kijken!
goeiedag zeg, wat een geneuzel!

vond het de moeite niet om het uberhaupt te lezen, zo sneu!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 09:53

Ik ben net ook even wezen kijken, maar ik denk dat ze het al weggehaald hebben. Of heb ik niet goed gekeken?

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 10:23

Nee hoor het staat er helaas nog steeds...onder paardenpraat. Sjonge jonge wat laag zeg allemaal en waarom?? Om een klein meningsverschilletje en dan zo'n scheldsirenade neerzetten. En als Bart er dan fantsoenlijk over probeert te praten, krijgt ie nog meer scheldpartijen over zich heen Misselijk

Voor alle duidelijkheid, ik meng mij verder niet in deze discussie maar degenen die 'tegen' Bart zijn kunnen dat niet eens fantsoelijk beargumenteren, terwijl Bart ze daar alle kans voor geeft!

Sanne

Berichten: 940
Geregistreerd: 01-05-01
Woonplaats: Schenkeldijk, Hoekse Waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 10:33

Phoe Misselijk ik heb het net gelezen, goh wat zijn Puck en PJ toch kinderachtig bezig! Heb ineens geen respct meer voor deze bokkers! Misselijk

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 12:13

Ik kom hier ook nog maar pas maar wat ik af en toe lees! Ook ik sluit me bij sonja aan!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 13:10

Ik heb idd ook wel een bericht op Horses gezet als ie down was gewoon om te informeren of het aan mij lag of dat de rest er ook last van had. er waren er meer die dat deden.
Je hebt idd gelijk sonja ik zou het ook irri vinden als hier berichtjes stonden met aaahhh horses down.

Volgens mij bedoeld fitz de horse chat toch? je kan daar wel een ip nummer zien of het 1 en dezelfde persoon is

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 13:15

Ach, ik kom gewoon niet meer op Horses, ik wil het niet eens weten wat daar geschreven wordt.

ik was btw van plan nu eens niet op zo'n ruzie te reageren, maar ik vind het toch erg vermoeiend.
Als er dan ruzies oid op Horses ontstaan, hou ze dan daar maar, en ga er niet hier over zitten zeiken alsjebieft.......

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 13:35

ik sluit me ook aan bij sonja. alleen, sonja had het over dat wij elkaar altijd zoveel steunen, dat is maar een relatief kleine groep die er altijd voor een ander is. en die het echt meent. ik vind bokt nog steeds heel gezellig en kan diegene die bokt zo ongezellig maken ook echt niet missen. ik ga geen namen noemen, want degene die het zijn weten dat zelf ook wel. ik hoop dat het gauw weer wat rustiger word op bokt en dat de gezelligheid gauw weer terug is. en ik hoop dat degene die bokt steeds weer verzieken zich bedenken en wegblijven. zo is er voor niemand meer wat aan. bart steekt hier heel veel tijd in maar krijgt de laatste tijd alleen gezeur ervoor terug. pf goed dat ik geen eigenaar ben van dit forum. bart is nog tolerant. ik denk dat de situatie met puck ook echt de druppel is geweest. het is niet de eerste keer dat ze gewaarschuwd werd. jongens er is al genoieg leed in de wereld. word volwasen en houd bokt aan top!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 13:40

Citaat:
Op 2001-10-04 10:33, schreef Sanne:
Phoe Misselijk ik heb het net gelezen, goh wat zijn Puck en PJ toch kinderachtig bezig! Heb ineens geen respct meer voor deze bokkers! Misselijk



hmmm sanne gisteravond kreeg ik anders een heel ander pbtje van je. over hoe tof ze waren om het voor je op te nemen tegenover iemand hier op bokt. jouw mening veranderd wel heeel snel!!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 16:19

haha (sorry maar ik moest even lachen om dat van sanne *LOL* ) maargoed ik vind dit ook wel een beetje te ver gaan hoor!!! Boos! Misselijk

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 16:48

ikke dus ook nog ff kijken, ben er al heel lang niet geweest