De OPLOSSING

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-01 17:25

Mmmm... als ze nou eens gewoon 1000 van die professortjes in een lab opsluiten en ze er niet uit mogen komen voordat ze een entgedoe hebben ontwikkeld wat WEL herkenbaar is voor Amerika of Japan oid.... Extreme duivel Waarom is dat zo moeilijk??? Tegnewoordig kan alles gekloond worden en gekweekt in bakjes enzo maar dat is niet mogelijk?! Of kunnen ze die dieren niet een speciaal oorlabel geven dat ze ingeent zijn???? Ik bedoel, zijn zij daar nou blond of ben ik het? StellEtje imbicielen. Blah ik wordt steeds bozer op dat stomme Bureaucratische landje van ons. Zal ik maar de politiek ingaan? Dan gaan jullie allemaal op mij stemmen en dan komt t vast wel goed met NL Cool Groetjes van Laura

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 17:41

ze hebben al bijna zoiets alleen dat was pas in september helemaal optimaal ontwikkelt dachten mijn hersentjes te weten

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 18:21

Klopt helemaal Marjolein. En tot die tijd heeft Nederland zich te houden aan de richtlijnen voor Europa, waar ons kikkerlandje destijds zelf aan heeft helpen opstellen. Nu zitten we met de gebakken peren. Boos!

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-01 18:59

Dat klopt Marjolein, alleen is September een beetje laat...als het zo doorgaat zijn er in september geen eens dieren meer om te enten...