wie is er ook naar die rally geweest???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

wie is er ook naar die rally geweest???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 00:06

Hallo mensen!

In het plattelands gedeelte dicht bij hellendoorn, was gisteren een rally. Ik was nog nooit bij zoiets geweest, maar besloot toch maar eens te gaan!

Echt het was prachtig, heb er wel lamme benen van over gehouden van het staan, maar het was het waard:) Sommige knappen joh haha! Damn, zo mooi Haha! Ze volgden ook heel snel achter elkaar. Moesten zo door een stel tonnen heen enzo, 1tje zag het niet goed, reed kats bijna de sloot in. Net niet, jammer Lachen Maar poeh gaaf haha. Net oud en nieuw leek het af en toe! zo knappen Lachen En die vlammen hahaha, wauwie!!

Wie is er nog meer wezen kijken? Viel me op dat er alleen maar kerels waren, en ik was het enige meisje ofzo in ons clubje Lachen

Groetjes BounceBabe


BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 11:02

Karin schreef:
Ik was vanmiddag in Nijverdal en daar hadden ze een feesttent midden op het plein aan de Grotestraat gezet. Zag wel wat rally-auto's rondrijden, maar had eigenlijk geen flauw idee of die rally al geweest was of nog moest komen. Op zich wel bekend in de omgeving, de Hellendoorn Rally.


Die feesttent heb ik zien staan! Het deed me direct weer terug denken aan die paasparty in bentelo toen. Hahaha, maar die was dus ook open gisteren? die hoorde niet bij die rally he?

Groetjes BounceBabe

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-03 11:03

maar ik vond het zo super he! Hahaha, nu snap ik waarom mijn vriend zoveel van auto's houdt Lachen Hun kunnen allemaal zeggen wat voor auto langskomt, en ik niet, maar dat komt nog wel als het aan hem ligt haha:D

Vond het zo gaaf, en ga mooi die link nu ff bekijken:)

Kussies BounceBabe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lois_, Amazonbot, Earth, Fayyah19, Galeo, gonniee, Josien_, judithM, leonie1988, Lisanne_S, Pieke_Gwen, rien10, Selina en 156 bezoekers