Koophuis, bijkomende kosten?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 15:24

Gas water licht is bij mij (met 2-en) ongeveer 100-150 euro per maand. Verder heb je bij een appartement servicekosten, bij mij is dat belachelijk hoog, 130 euro per maand. Gemeente belastingen (de bilt dan he) is per jaar 500-600 euro. Maar die kan je in termijnen betalen. Als je de preciese bedragen wilt weten, kan ik die thuis voor je opzoeken, ben nu op mn werk.


Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-03 22:52

eneco energie 91,-
hydron (water) 35,-
remu 37,-

remu zit nu geloof ik bij eneco, dus dan zit die dus bij die 91,-. Die 37,- is van een oud afschrift.

gemeente belastingen betalen we in termijnen, kan even niet vinden hoeveel t was maar ronde 500-600 euro. Met een eigen huis betaal je een gebruikersdeel en een eigenaarsdeel.

Service kosten 130,-. incl schoonmaak trappenhuis en ramen, en opstal verzekering. En de bloembakken niet te vergeten! Haha!
Verder, bij een hypotheek hoort meestal een levensverzekering, dus die moet je ook nog apart betalen.
Verdere verzekeringen voor het huis zijn niet zo duur, die kan je dan het beste per jaar betalen.

En natuurlijk dagelijks onderhoud he, boodschappen loopt ook aardig op, wij zitten met z'n tweeen rond de 60 euro per week exclusief voer voor de beesten, en dan doe je al goedkoop boodschappen! Bij de appie zit je dan op 100 euro of meer!

Als je nog wat wilt weten, pb maar!

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 21:20

Vereniging van eigenaren Haha!
Foei Mayo, je werkt toch bij de hypotheker? *LOL*

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-03 21:56

De VVE is de vereniging waar je de service kosten aan betaalt, bij mij dus die 130,- per maand.
De VVE regelt eigenlijk een hele hoop, en wat precies is overal anders. Wat er bij mij allemaal inzit, heb ik hierboven al eens vermeld. Bij mij is t ook zo dat je ze kan bellen als er wat is, bepaalde dingen worden ook door hun betaald als t kapot is, of ze betalen een deel ervan.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desi92, Googlebot, GrapeshotBot, PLK, Sjokki, Vecar, xPearl en 60 bezoekers