zucht....school

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

zucht....school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 18:42

Grommm....Zou ik vandaag 2 reps en een so hebben.
Ik vorige avond, verzorgpaarden afgezegd om te leren.
Kom ik potverdrie de volgende dag op school, staat er op het bord: Duits valt uit.
*)(^#%*&#%&# op die repetitie had ik me helemaal doodgeleerd, en gewoon voor niets...
Maar voor me frans SO had ik 9.5 Haha!
Andere rep (wiskunde) ging ook wel goed, was over dat rothoeken berekenen...

Maar morgen heb ik tot 12 uur school en dan gaat ik lekker met een paar vriendinnen naar Pirates of the Caribbean (3de keer voor mij Tong uitsteken)
En dan zaterdag weer naar de paardjes!!!!!!


Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 18:49

och, heb meer moeite met Nederlands dan met duits frans en engels...
Me eerste cijfer voor nederlands was 4.7 (maar komt omdat ik dislectie heb, daarom moet ik juist extra hard leren voor die vakken, maar meestal is het niet voor niets!!)

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 18:58

LuvdaTossa schreef:
Ach ik zit nu ook voor niets op school. Maar moet toch nog maar ff door gaan en heb de knop omgezet. Heb nu zelfs zin in school, alleen niet als het mooi weer is dan zit ik liever bij de paarden!


Ja ik heb (soms) ook wel zin in school, maar moet er soms als ik die dag een so of rep heb er zo verrot vroeg uit.
En erger me nu helemaal dood aan een exvriendin(echt een tutje) die nu achter alle populaire iemanden aanloopt (terwijl hun ook niets van haar moeten hebben)
Getver, zit veel liever bij de paarden......

Meisje201
Berichten: 35192
Geregistreerd: 05-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-09-03 07:12

Tiffany schreef:
Pffff ik heb vandaag 2 rep gehad hoop dat ze een beetje goed zijn gegaan. Voor frans moet ik echt een voldoende halen ik had eerst een 9 en een half daarna een 4 en een half toen een 2.......


Vorig jaar was ik echt superslecht in engels, de eerste so haalde ik een 4 tweede een 5.5, en daarna een 1 een 2 en een 5 Tong uitsteken
Maar daar was me moeder zo woest om (dat ik niet leerde) dat ik gewoon voor elke onvoldoende een keer niet naar de paarden mocht, nou reken maar dat ik leerde hoor!!!!
Alleen vlak voor me laatste rapport, kregen we onverw8te so van Nederlands, over werkwoorden, met dat T, D, DD, TT, DT gezeik.
Ja hoor, daar had ik nog niet genoeg onvoldoendes voor gehaald, *boem* een 1
Maar voor de rest van de vakken stond ikg elukkig super Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Lanoca, Mo_86, nimbletje, Plonspony, Roosch, x_spekkie_x, YandexBot en 42 bezoekers