Werkzaam bij Akzo Nobel?????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Werkzaam bij Akzo Nobel?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 15:01

Iemand heeft mij laatst verteld dat Akzo een soort van paardendag organiseert alleen voor haar werknemers. Een soort van Horse Event, begreep ik. Nu zou ik hier graag wat meer van willen weten, en ben best nieuwsgierig naar het programma van deze dag.

Heb net gebeld of dat ik als fotograaf van toegevoegde waarde zou kunnen zijn Haha! Haha!

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:24

Het is een dag met springen en dressuur ook wel clinics. Vroeger werd er ook Champion Arnhem gereden. En ik heb eens in een clinic mee gereden van Leida Strijk en Coby van Baalen.
Het is zeg maar een onderlinge wedstrijd maar dan met mensen van Akzo en familie van... Maar wel heel erg leuk.

Little_Sun

Berichten: 1166
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 15:44

Hier ben ik erg benieuwd naar. Mijn moeder werkt namelijk bij Akzo, maar ik heb hier nog nooit van gehoord.

lieke2
Berichten: 2127
Geregistreerd: 12-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-09-03 17:21

Ik heb vandaag contact gehad met (mw) Albin Overdiep van de vestiging Arnhem, zij wist meteen waar ik het over had. Misschien je moeder toch nog eens laten informeren???

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 18:59

Het staat ook in het Akzo krantje dat aan huis bezorgt... en ik denk dat het ook wel op de site staat... Maar idd Albin Overdiep daar kun je ook die mooie Akzo dekens krijgen toen d'r tijd kosten ze fl 150,-

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-03 19:00

hahaha het vorige bericht kwam van mij Chronos zit bij Dynamiek op de PC voor foto op bokt te zetten hihihihi