waarschijnlijk op zoek naar ander werk

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:20

Met je baas praten en vertellen wat je dwarszit. Misschien kun je er andere/extra taken bijkrijgen. En dan lekker blijven zitten waar je zit, zolang je het leuk vindt!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:38

Bullshit! Als ze pas 6 maanden via het uzb werkt, en pas 1 contract in het Keten heeft, mag ze er nog 2, in totaal nog 2.5 jaar.
Als ze in Fasen zit, heeft ze Fase 1 pas achter de rug, en dus fase 2 en 3 nog te gaan voor ze in fase 4 (dus vaste dienst) belandt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:45

Contract? Detacheren dus? Als je nog niet langer dan 26 los gewerkte weken voor het uzb hebt gewerkt, kun je nog overstappen naar het keten. Ze kunnen je dan nog drie keer (in max. 3 jaar tijd) een tijdelijk contract aanbieden.
Geeft net zo veel zekerheid als een tijdelijk contract bij een regulier bedrijf.

Mocht je wat anders gaan zoeken oid, hou dan wel rekening met je opzegtermijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:46

Citaat:
Op 2001-10-02 17:44, schreef PUCK:
hoho sonja ik bedoel niet al na een half jaar! maar uiteindelijk is het uitzendbureau wel degene die een vas contract moet bieden...



Nee hoor, het uzb moet niks, net als een reguliere werkgever. Ik ga nooit fase 4 aan met uzkrachten. Tegen die tijd hoop ik ze altijd al lang in vaste dienst bij het inlenende bedrijf te hebben.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-01 16:55

Ach, voorlopig heb je dan de zekerheid van werk en dus inkomen. Rustig verderzoeken, jouw favo baan komt ook nog wel voorbij!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Buxy, Chonelly, darkangel23, Esther, gigil, Googlebot, IASCrawler, Ineke2, janna, Julimy, NinaCharlie, Paulaa_, RenskeFrea, Rooss_24, stoeltafel en 82 bezoekers