kat- of hond persoon?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

kat of hond?

kat
32 (24%)
hond
48 (36%)
beide
50 (38%)
geen van beide
1 (0%)

Totaal aantal stemmen: 131


IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

kat- of hond persoon?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 22:09

ben jij een kattenmens of een hondenmens? (jaja...paardenmens, maar dat telt nu even niet Tong uitsteken )
het valt me op dat mensen altijd toch wel voor honden of katten kiezen en maar zelden voor alletwee kiezen.

ik ben dus echt een 'catperson' heb echt een hekel aan honden, om de een of andere vreemde reden gaan ze altijd tegen mijn been aan rijden (of ze nou mannelijk of vrouwelijk zijn Verward ) of bijten ze in mijn voet, ze ruiken altijd op plaatsen waar ze niet aan horen te ruiken en ze stinken ook nog eens .
nee geef mij maar katten (en veel ook )


IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-09-03 22:45

nee, ik vind honden echt vies..maar als ik er dan toch een zou moeten nemen dan zo eentje die heel klein is,zijn lijf kaal en dan lang haar op zijn kop, poten en staart en dan een grote roze strik op zijn kop, dat zijn de enige 'honden' die ik wel leuk vind.
maar wat ik nog het ergste vind is dat die beesten heel de dag doelloos door je huis heen lopen (staartzwiepend-alles-overal-afgooiend) en dan moet je ze ook nog een paar keer perdag naar buiten gooien omdat ze niet op bakkie kunnen poepen.
katten zijn veel eleganter (ok, op mijn garfield na dan *LOL* ) komen bij je wanneer je het nodig hebt (voelen ze aan op de en of andere manier Verward , ben je verdrietig komt je kat bij je en gaat je kopjes geven Lovers )
en je hoeft ze niet perse elke dag naar buiten te doen (bij mij durft de een niet naar buiten en de ander mag niet altijd omdat ze vecht met de kat van de buren)
en een kat zit je niet heel de dag met zijn tong naar buiten hijgend aan te kijken ('mag ik al naar buiten? mag het? mag het?')


IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 09:49

Desiree"]
[quote="Roos schreef:
Katten ruiken van zichzelf namelijk fijn itt honden.

.)

ken anders veel honden die niet ruiken. En ik ken ook honden die wel ruiken, vind ik zelf ook niet prettig. En ik ken ook huizen die stinken naar kat. Dat vind ik ook niet fris.
[/quote]
goed verzorgde katten stinken niet, goedverzorgde honden stinken vaak nog. Ja er zijn wel huizen waar het echt heel erg stinkt naar katten maar dat ligt niet aan de kat zelf, dat komt meer omdat de verzorging slechter gebeurd, ik heb nu zelf 2 katten, heb een maandje geleden een kitten gehad (=overleden) en toen heb ik ook een aantal dagen de kittens van een vriendin thuis gehad, dus dat was 5 katten, maar stinken deed het niet. Over een maandje krijg ik er weer en derde kat bij (noorse boskat, geweldige beesten Lovers ) en ik ga er echt wel voor zorgen dat het niet gaat stinken in huis, als er iets is wat smerig is dan is het een huis dat naar dieren stinkt.
Wel moet ik toegeven dat als een van mijn katten, met darmprblemen bij bepaald eten, naar de bak is geweest dat dan gelijk het hele huis stinkt, maar dan kan ik niets aan doen en de kat ook niet. Het enige wat ertegen helpt is een speciaal soort voer waardoor het minder stinkt en nadat hij op de bak is geweest flink wat luchtverfrisser door het huis spuiten want anders ga je 'dood' van de stank Tong uitsteken

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 10:21

dat kan ik wel weten Tong uitsteken , ken ook veel mensen met honden.
afgelopen week bleef bijv. de hond (+2kittens) van een vriendin bij mij slapen omdat ze een nachtdienst had (dit was ook de aanleiding voor dit topic). de kitten vond ik ook niet echt fris ruiken maar ze zijn pas een maandje en sinds ze een weekje oud waren wees (op straat gedumpt, broertjes van mijn overleden kitten) dus ze hebben geen moeder om ze te wassen, zelf kunnen ze het nog niet helemaal en in bad mogen ze nog niet. maar de hond.....zodra dat beest langsloopt val je haast flauw!! dat beest wordt heel goed verzorgt wordt vaal gewassen, wordt een keer in de zoveel tijd getrimt enz. en toch ga ik haast over mijn nek als hij bij me in de buurt komt.
nog een voorbeeld; hond van mijn vriend z'n zus, jack russeltje, vrouwtje, rijdt altijd tegen mijn been aan, ze stinkt niet echt maar ik ruik haar wel.

wel weet ik dat het zo is dat als je er zelf tussen woont dat je het dan niet meer ruikt, vandaar dat ik ook af en toe aan vrienden vraag of zij mijn katten ruiken maar het antwoord is altijd nee, terwijl als ik bij iemand binnenstap gelijk ruik of ze honden hebben.

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-09-03 10:42

Desiree schreef:
polleke ruikt naar pluche knuffelbeesten.


die kunnen ook stinken hoor Tong uitsteken , zeker als ze al een aantal jaartjes meegaan (bij kleine kinderen)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chita, elske_, Jaydee_WP, Kaplaars, katinker, Malissaa1, mino1, Misslev, rocky_1995 en 37 bezoekers