allemaal bedankt voor de felicitaties!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 19:13

'k heb best wel een heel leuke verjaardag gehad.
Begon zaterdag met een lekkere vrije dag voor zowel Marc al smij (ik ben normaal ook vrij op zaterdag ,maar goed). We zijn lekker naar Duitsland geweest om daar lekker boodschappen te doen. we hebben natuurlijk veel drank ingeslagen, verder nog wat lekkers voor de cavia's en Marc nog een statief voor de videocamera (alsof je dat niet in Nederland kunt krijgen, maar goed, we zijn nu echt al ons duits geld kwijt!

Toen terug in Nederland op zoek naar een kadootje voor mij. het is dus een heel fijn gouden kettinkje geworden, voor het medaillonnetje wat ik al eerder van hem had gekregen.

Zondag kregen we alle visite. Heb een heleboel geld gekregen (had ik ook gevraagd), en van mijn zwager (die vertikt het geld te geven) een mestvork (alvast voor als we ander huis hebben). Van mijn vriendin nog een koekepan en een fles wijn, verder nog bloemen, en een bon van de intratuin.

Marc heeft vandaag al mijn verjaardsgeld al opgemaakt door een kast te kopen bij de Ikea. (van Ivar, hebben we al een heleboel van, is zo'n zelfbouw systeem). krijgen we het eindelijk netjes bij de computer.... (zit ik de laatste tijd meer achter dan hij, doordat ik zoveel bok.....

De kast staat al bijna in elkaar, hij is de hele dag aan het lakken, schuren lakken, schuren, lakken. (heb ik weinig van meegekregen, moest werken).

'k word nu zo'n beetje achter de comp weggejaagd. Hij wil de kast op zijn plaats zetten!

Nog bedankt allemaal voor de felicitaties, en neem vanavond maar een extra koekje, mag van mij!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 19:51

Gefeliciteerd! Leuk cadeautje staat er trouwens bij je naam Haha!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-01 20:29

Dat cadeautje was me nog niet eens opgevallen.... He, heb je het door! Marc heeft de kast alweer geinstalleerd.... Goed he, zo'n handige vent!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 22:04

Ooooohhhh, Ik had je nog niet gefeliciteerd...
Bij deze:
Heeeeel hartelijk gefeliciteerd!!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-01 23:59

Inmiddels ben je volgens mijn horloge al 2 minuten niet meer jarig Extreme duivel
Fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt!
Waar zijn jullie heen gereden in Duitsland?

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-01 22:50

We zijn naar Leer geweest. daar zit de Famila. Da's een heel groot winkelcentrum. Zit dus een supermarkt, drankelhal, elektronica zaak, kledingzaken, schoenezaak, doe-het-zelf markt, en nog wat andere zaken (natuurlijk ook vreterij!)