"Smaragden" bruiloft ouders?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

"Smaragden" bruiloft ouders?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 08:41

Ik zoek inspiratie voor een feestje/dagje uit met mijn ouders die in oktober 40 jaar getrouwd zijn. Mijn plan was om met de hele familie en kinders/kleinkinders een "gezellig" dagje Efteling te doen (met afsluitend een diner+kado) maar die is dus dicht op de dag dat ze het vieren. Het gaat erom dat het een leuk dagje uit wordt en dat bepaalde familie-leden niet te veel op elkaars lip zitten en zichzelf een beetje kunnen vermaken Haha! (ja leuk familie)

Wie heeft er tips? (Balonvaarten en Feestschepen vallen bij voorbaat af)

petraaken

Berichten: 44204
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 09:05

Oei dat wordt moeilijk als enkele familieleden best niet te veel in elkaars buurt komen. Gelukkig heb ik op dit moment dat probleem niet. Is er geen ander pretpark open op die dag? Centerparcs of iets dergelijks open?

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-03 09:22

petraaken schreef:
Oei dat wordt moeilijk als enkele familieleden best niet te veel in elkaars buurt komen.


Jaaaaa fijne familie Haha!
Het is de bedoeling dat het een soort "doe"-dag wordt, dan kunnen de mensen zich een beetje op zichzelf concentreren i.p.v. op elkaar.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:23

Naar de Apenheul natuurlijk OK dan! ! Schijnheilig

Dat je daar zelf niet opgekomen bent zeg Tong uitsteken

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 14:48

Ze vieren 't dan zeker in de laatste week van oktober? Want anders is de Efteling gewoon open:

Website De Efteling schreef:
De Efteling is geopend van dinsdag 1 april tot en met zondag 26 oktober 2003, dagelijks van 10.00 tot 18.00 uur. Tijdens de Efteling Zeven Mijls Zomer, van maandag 14 juli tot en met zondag 31 augustus, is het park geopend van 10.00 tot 21.00 uur.
Attentie! De kassa's van de Efteling zijn al om 9.00 uur geopend.

Sitie

Berichten: 2946
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 16:04

bij de apenheul heb je ook berg & bos zitten (ook errug leuk Haha!)

kebie

Berichten: 1574
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluws dorp aan de rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 17:23

Of de dierentuin. Deed het bij mijn familie altijd errug goed. Ik heb begrepen dat je bijvoorbeeld bij burgers (Arnhem) soms ook s'avonds in bijvoorbeeld de desert kan eten. En ouwehands in Rhenen is ook een fijne om wat rond te struinen en niet teveel mensen tegen te komen Lachen