Gevaarlijke inhaalactie met Di-Rect :))

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Gevaarlijke inhaalactie met Di-Rect :))

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 12:24

Vorige week maandag heb ik voor de krant een stuk moeten schrijven naar aanleiding van een concert van Di-Rect en daar ook een aantal foto's moeten maken. Voor het concert mocht ik de jongens in de kleedkamer even succes wensen, tijdens het concert liep ik rond over de balkonnetjes boven het podium om zoveel mogelijk aparte foto's te maken vanaf een apart standpunt en na het concert had ik een interviewtje met de jongens. Na het concert ben ik dus met de jongens naar de kleedkamer gegaan en daar heb ik nog een kleine fotosessie met ze gehad en Jamie, Spike en Tim kort geinterviewd. Allemaal superleuk, supergezellige jongens... (en Jamie en Tim liepen in boxershort Knipoog )

Zaterdagavond reed ik van Veenendaal naar Geldrop, omdat ik daar op zondagochtend een boktmeeting zou hebben. Ik wist dat Di-Rect zaterdagavond ook op moest treden in Eindhoven, maar was niet van plan om erheen te gaan. Op de hoogte van Welschap zag ik in een lompe inhaalactie ineens een zwarte Amerikaanse slee naast me rijden met rode en gele vlammen erop. Dat kon niet anders dan de tourwagen van Di-Rect zijn. Ik dus toeteren (in een maf ritme), zie ik ineens hun roadmanager, die ik maandag ook had leren kennen, lachend terugtoeteren. Dus toen toeterde ik weer en toen zij weer... heel suf. Ik ging daarna rechts rijden, zodat ze me straks voorbij zouden kunnen gaan en na een tijdje haalden ze me in. Ik bedacht me toen ineens dat ik de krant waar het stukje over het concert in was verschenen, achterin mijn auto lag, dus die heb ik heel snel gepakt, ik heb het raam opengedraaid toen ze met 120 km per uur naast me reden en toen draaide Spike ook zijn raampje open, waarna hij mij herkende. Echt geweldig. Toen volgde dus een lompe 'bijna bots' actie, waarbij ik de krant aan Spike overhandigde en daarna schreeuwde hij: "Geweldig joh, bedankt!!!" Ik heb ze nog even succes gewenst en toen moest ik meteen naar rechts en zij naar links. Heeele strakke 'inhaalactie', ik denk dat ik zoiets nooit meer meemaak. Het was ook echt te raar voor woorden. Wanneer kom je Di-Rect nou tegen op de snelweg? En toevallig dat ik net de krant bij me had! De auto was behoorlijk geblindeerd, maar ik kon de andere bandleden ook nog zien zitten en die zaten ook allemaal te lachen. Echt super. Maar ik snap nu niet meer hoe ik dat eergisteren durfde...

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 12:29

Dat klinkt echt super leuk!! Haha! Leuk zeg, dat ze jou herkenden!! *LOL*
In welke krant staat dat stukje? (of kun je het misschien inscannen Bloos)

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 12:34

Ik heb de enige krant die ik had aan hen gegeven Scheve mond Maar ik zal vandaag even naar de redactie gaan om nog een paar te halen en dan kan ik het stukje vast wel inscannen!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:01

Pffff, jij durft Haha! Zo gevaarlijk op de snelweg Tong uitsteken

Maar wel leuk *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 13:17

Tja, ik hoop dat de krant nog leesbaar is, want het waaide wel hard (vind je het gek als je zo hard rijdt) en het krantje wapperde alle kanten op in mijn ene hand terwijl ik met mijn andere hand aan het stuur zat en er voor moet zorgen dat ik niet hun zijspiegel er af zou rijden... want we waren wel erg 'close'. Toen het eerst niet lukte, wilde ik het krantje gewoon bij hen in de auto gooien maar Blond dat gaat natuurlijk ook niet als je over de snelweg raast. Gelukkig stond ik niet voor l*l door hem op de grond te gooien ofzo Lips are sealed

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:45

Haha, klinkt erg grappig Haha!

Yunyah

Berichten: 435
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:56

Volgende keer uit voorzorg een krantje om een baksteen wikkelen Knipoog Kun je er altijd me gooien!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 13:57

Yunyah schreef:
Volgende keer uit voorzorg een krantje om een baksteen wikkelen Knipoog Kun je er altijd me gooien!


Ja, en dan een bandlid raken *LOL* Zullen ze blij mee zijn Haha!

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 14:55

woooow!!!
Di-Rect!!
*jaloers* Tong uitsteken Haha!

Echt supercool! Had dat even wat eerer verteld, had je ze de groeten van me kunnen doen..Tong uitsteken


En in boxershort, das natuurlijk helemaal beterrrrrr...OK dan!

Lavita330
Berichten: 4509
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 15:40

jah ik ben ook helemaal jaroes gewoon!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:13

*onder bureau* Ik ga niks stichtelijks zeggen... hoewel dat niet echt misplaatst zou zijn. Hoe kom je erop om met 120 km/h een krantje over te geven? Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 16:15

Omdat de auto rechts van me zeker 120 reed en ik hem in moest halen om het krantje aan Di-Rect te geven... Op zich niet zo handig dus. Maar we waren vlak voor een splitsing van de snelweg en het moest vlak daarvoor nog gebeuren
Gelukkig is alles goed gegaan Scheve mond De actie was niet al te snugger

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 16:15

Bovendien zat er iemand naast me die de weg in de gaten hield. In mijn eentje had ik het nooit gedaan

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 16:16

Ik zie echt halve actiefilm-spectakels hier voorbij komen Tong uitsteken Je kunt zo auditie doen voor de volgende Speed film Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 16:20

Dan laat ik dit soort werk door een stuntvrouw doen *LOL*
Het was op zich best wel 'adrenaline' en ik vind dat ik het netjes heb gedaan, maar was het druk op de weg geweest of was ik in mijn eentje geweest dan nooit. Ik breng ook anderen in gevaar zo. Maar gelukkig heb ik de auto goed onder controle

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:08

Leuk hoor! Ik heb hier ook een keer de Di-Rect Limo langs zien scheuren, echt leuk met die vlammen! Maar logisch, Jamie woont hier in de buurt Haha!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:13

Hahaha, wat stoer, hoe kom je erop Tong uitsteken.
Ik ben trouwens ook naar hun concert geweest en toen we naar huis gingen met de auto, stonden we naast ze voor het stoplicht. Kon alleen niet goed kijken (ramen waren inderdaad geblindeerd) en het werd te snel weer groen.. Verdrietig

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:18

Waarom zijn overal de ramen geblindeerd bij limo's? Tong uitsteken

Dit brengt mij trouwens weer op een idee op The Sims Superstar te spelen Haha!

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 17:22

Volgens mij mogen ramen in auto's in Nederland helemaal niet zwaar geblindeerd zijn, maar enkel 'getint'. Maar dan is het ook moeilijk te zeggen waar de grens precies ligt
Maar oke, dit is off-topic

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 17:58

Dit had ik eigenlijk wel willen zien Tong uitsteken Hadden ze op moeten nemen Knipoog

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 18:22

Ik hoop niet dat ze dat hebben gedaan, ook al sta ik dan vast wel versteld van mezelf. Straks kom ik op de 'gekken van Di-Rect' videoband

Tanya
Berichten: 10083
Geregistreerd: 28-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:24

Wie is jullie favo Directer?

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-03 18:25

Na het interview Tim Lachen Wat een leuke jongen.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:39

Whihi Gera!
Tim is inderdaad wel (heel erg) leuk *LOL*

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 18:40

Tim is volgens mij ook de intelligentste van het stel Tong uitsteken