Hart in Actie (gisteravond)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Hart in Actie (gisteravond)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 19:49

Heeft iemand gisteravond hart in actie gezien?? Er kwam een kennis van mij in die ik ken van het kamp met alle mensjes van mijn ziekte Haha! zij dus ook... Het was het stukje van Laura die naar las vegas ging. Wat vonden jullie? Ik vond ik het super!!! Heb wel ff een traantje moeten wegpinken Verdrietig



Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-03 19:54

ja het is zeker een afschuwelijke ziekte... maar het was echt heel ontroerend...zo mooi!! Haha!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 14:42

Margon: ze had Taaislijmziekte wat in een moeilijke naam Cystic Fibrosis heet..ik heb het ook... Boos!

Mesastamp, je hoeft niet te schrikken hoor!! Maareh over dat positief...tja we zijn ziek, ik weet niet anders....we kunnen niet elke dag boos zitten zijn over dat we ziek zijn, we moeten plezier maken in het kleine stukje leven waarin we dat nog kunnen.....

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 15:50

Desiree"]
[quote="newforestlover schreef:
wat houd dat dan precies in taaislijmziekte?

dat je in ieder geval niet oud zult worden. Je moet dan eigenlijk naar een kuuroord met zuivere lucht, zoals in zwitserland. Ze is de dochter van kennissen van mijn ouders toch nog ruim 40 geworden, maar haar broertje stierf toch veel en veel jonger. Het is namelijk ook nog eens erfelijk he.
[/quote]

Haha! jaaa als je meer wilt weten moet je ff kijken op http://www.ncfs.nlde nederlandse cystic fibrose stichting| of op http://www.stichtingfok.nlvoor wij (de kinderen) onderling en het kamp waarik altijd naar toe gaa|[/url]

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-03 19:15

Dat meisje heb ik niet gezien maar die kinderboerderij wel was ook kei mooi!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Firebug, loadihra, Muga, Steeph, Vaiqua en 32 bezoekers