stierenvechten???? :(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

wat vind jij van stierenvechten?

het is traditie, dus het moet blijven
1 (0%)
best zielig, maar heel mooi om naar te kijken
1 (0%)
pure dierenmishandeling
117 (92%)
anders...
7 (5%)

Totaal aantal stemmen: 126



Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-03 13:02

ik vindt het echt dierenmishandeling!..wat is er nou leuk aan,om een afslachting van een stier te zien??..alsof zo'n dier voor zichzelf kan opkomen om zich te verdedigen, terwijl hij al zo verzwakt is vantevoren..ik vindt het altijd net goed als de matador gewond raakt tijdens zo'n gevecht: eigen schuld..


Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 19:58

ik vindt, ook al heeft een stier nog zo'n mooi leven voor die laatste paar dagen gehad,ook al is er zo goed voor gezorgd,geeneen dier verdiend het om zo te sterven! traditie,of je bent er mee opgegroeid,maakt mij niks uit,ik vindt het walgelijk! net zoals alle dieren die uit de bio industrie komen: allemaal beleven ze de laatste dagen pijn,let maar op de transporten,hoe de mens wel niet op zo"n manier met dieren omgaat: onacceptabel.
ben niet voor niets alleen maar van die speciale producten gaan eten ( niet afkomstig uit de bio industrie) niet dat het veel zal helpen voor de bio-dieren,maar ik wil absoluut geen vlees op mn bord hebben dat heeft moeten lijden.

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-03 20:19

je bent niet de enigste avanti Bloos ...dus ik ben dan maar alleen scharrelvlees gaan eten..en ben ik bij de mac,dan maar een fish filet...eigenlijk niet eerlijk tegenover die vis...

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:31

die stier wordt gewoon gedumpt,er mag ook geen vlees verkocht worden met die middelen erin.

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:37

Avanti"]
[quote="Lianne007 schreef:
die stier wordt gewoon gedumpt,er mag ook geen vlees verkocht worden met die middelen erin.
\

Of ze willen van die bejaarden af Schijnheilig zie ik ze dan eigenlijk ook wel voor aan Misselijk
[/quote]


jaah als je het zo bekijkt kan ook nog Knipoog ...die stier kan ze ook al geen ene moer schelen,wat moeten ze dan wel niet met die bejaarden aan Schijnheilig

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:48

Avanti schreef:

Tegenovergestellde van kalsvlees, bejaardenvlees Vingers aflikken en lekker Spaans gerecht. Niks op aan te merken hoor, is traditie.


Haha! *ligt dubbel*

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 21:55

Avanti schreef:

Ik weet al een naam: rimpelvlees *LOL*


jaa,laten vanaf nu een neiuwe traditie starten: geen "draadjesvlees"meer maar rimpelvlees Haha! lekker en GOEDKOOP...
wie heeft er zin in een MCOma??

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:00

Avanti schreef:

whahahahah Sorry totaal offtopic moet eigenlijk ook al naar bed, dan ga ik domme dingen zeggen Haha!


tja dat probleem heb ik ook...als ik eenmaal op dreef ben kan ik niet meer stoppen... Haha!
weet je wat..morgen maken we wel ff een nieuw topic met onze nieuwe tradities...Weltrusten he!

Ps. Sorry dat ik zo off topic ben gegaan Schijnheilig

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-03 22:09

Komt omdat Wij perfect ZIJN...net zoals die spanjaarden DENKEN..
doeidoei!!(K)

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:15

en als het biologische vlees wordt aangeboden..is het ook nog eens vreselijk duur!..zo krijg je niet zo snel mensen overstag,die kopen eerder een goedkoper stukkie vlees...

Lianne007

Berichten: 2878
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-03 11:34

Desiree schreef:
misschien is dat zo lianne, maar ik kies er dan toch voor bij uitzondering om meer te betalen. Hoewel ik in de regel te gierig ben, koop veel afgeprijsde dingen en kleding in de uitverkoop. Je kunt niet alles op de boeren afschuiven met een grote bek en dan zelf te gierig zijn om wat meer te betalen voor een stukje vlees wat op een waardige wijze geproduceerd is.


wij zelf thuis eten ook biologisch vlees,dus hier maakt het ook niet zoveel uit,ik denk gewoon dat de meeste mensen eerder "normaal"vlees kopen dan het biologische..en dat vindt ik gewoon zonde


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Amber__, _JTM, claudtje, Gea99, Kaetibangsi, linoleum, lovelynutia, M_Vainqueur, Marcella, Maren, MarjanB, MayoNeighs, ontherun, Polarize, r0bijn, Samiyah, sasja0705, SJP, Sky_As, vikawiek, xPearl, xRooss, YandexBot, Yltje, ynskek en 61 bezoekers