ouders uit elkaar....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mellow

Berichten: 6492
Geregistreerd: 22-06-02

ouders uit elkaar....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 18:38

even getwijfeld of ik het hier zou neerzetten maar doe het toch maar.
sinds vandaag is mn vader weg bij mn moeder het ging al een tijdje niet meer goed en nu is mn vader weg met de caravan.
ik voel me gewoon zo klote ik kan totaal niet met mn moeder opschieten want zij begrijpt mij niet( ik heb waarschijnlijk borderline) en mn vader begrijpt me wel gedeeltelijk.
ik zie het echt niet meer zitten.
ik en mn moeder dat gaat helaas niet en wat moet ik nu? Verdrietig

Daphna

Berichten: 3691
Geregistreerd: 19-08-03
Woonplaats: Aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:43

das echt heel klote voor je, mijn ouders zijn inmiddels al 4 jaar gescheiden, en ook ik kan met me vader beter opschieten dan met me moeder, hoewel me vader ook op bepaalde gebieden onredelijk kan zijn (o.a paarden), mijn vader heeft geen huis dus kan ik niet bij hem gaan wonen, maar je zou het er met je vader overkunnen hebben, dat wanneer hij vast ergens gaat wonen je bij hem zou kunnen intrekken! sterkte er verder mee!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:44

Ah meisje. Bedenk dat het ook heel positief kan zijn. Ik kokm zelf uit ouders die mekaar de hersens insloegen. Een vader die dreigde met benzinebommen en met messen achter mijn moeder aanliep. Ben ontzettend blij dat mijn lieve mams de stap nam. Over een tijdje zie je het allemaal beter. En je hoeft toch niet je vader te verliezen? Hij houdt van jou en zal je niet vergeten hoor.

Sterkte.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 18:46

Jeetje wat vervelend!
Zijn je ouders echt definitief uit elkaar gegaan of is je vader er alleen even tijdelijk van tussen gegaan? Dat kan ik niet goed uit je berichtje op maken namelijk...
Kun je niet een tijdje naar je vader?
En bedenk dat het misschien beter is zo, want als je ouders elke keer ruzie hebben is ook niet leuk. Natuurlijk neemt dit niet weg dat het voor jou heel vervelend is, maar elke keer ruzie is ook niet fijn.

Veel sterkte ermee Ach gut

Mellow

Berichten: 6492
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-03 20:25

mn vader woont momenteel in een caravan.
ik wil wel bij hem wonen maar dat gaat wat moeilijk ik zit in het examenjaar.
ze zijn nu denk ik defenitief uit elkaar ze zijn al eerder uit elkaar geweest toen mn vader alcoholist was.
mn vader drinkt nu geen drup meer maar mn moeder integendeel iedere avond teveel ik heb een hekel aan mensen die teveel drinken en zeggen dat ze geen probleem hebben en zo is mijn moeder.
ook begrijpt ze mij niet.
ik ben aardig moeilijk in omgang vanwege mn ziekte maar als je weet hoe je ermee om moet gaan (dat weet mn vader maar mn moeder niet) dan ben ik gewoon normaal maar als je het niet weet ben ik heel agressief enzo.