ruzie op werk, kunnen ze dit maken???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 08:07

Meld je ziek en overleg met je arboarts. Dat is het enige wat ik je kan vertellen dat je moet doen. Je moet je ziekmelden, bij je ziekmelding vragen wie jullie arbo arts is en contact met deze maken. Met hem bespreek je de situatie. Leagally staan ze redelijk in hun recht, ook niet helemaal hoor! Maar je hebt geen case genoeg.


KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:44

Je om deze redenen ziekmelden is heel legitiem hoor. Mensen doen het wel vaker. Bij ons op de arborapportages staat ook aangegeven hoeveel procent iemand door het werk arbeidsongeschikt is. Jouw arbodienst word wel betaald door jou werkgever maar is er ook voor jou! Een arbodienst is er ook om jouw werkgever op zn sodemieter te geven als hij dit soort dingen doet en geloof me dan doen ze ook wel hoor.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-03 10:56

Als zelfs je moeder je gelijk geeft, nou dan is het wel heel erg bont daar Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-03 09:01

je hebt trouwens wel recht op doorbetaling van je loon, mochten ze je niet aan het werk willen hebben,

Het gemiddelde van de laatste 3 maanden. Laat je goed voorlichten!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annienke, Benazir, djinnie, Ik_is_Ik, IndianSu, judith_irene, karinmanon, Lalidan, ManonGrr, Myrkvi, Reyndir, Solistar, Tessaaa, Tessabuddy, xSimonee en 62 bezoekers