Primeline?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:15

Ow ja, die kaart waar Kim het over heeft, krijg je er dan ook bij, dit om je in de verleiding te brengen Lachen
die knip je gewoon de 1e dag al door Haha!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:22

runningkawa schreef:
Ow ja, die kaart waar Kim het over heeft, krijg je er dan ook bij, dit om je in de verleiding te brengen Lachen
die knip je gewoon de 1e dag al door Haha!


precies, en als je dan even fin krap zit dan ga je toch naat de ABN en trek je ff geld uit de muur met je primeline kaart. Ze vertellen er niet bij dat elke 100 euro eigenlijk 130 euro kost........... lastig, verknippen is het enige wat je kan doen

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-03 10:23

Sypheron schreef:
Gijsenkim het gaat niet over een lening of lease zoals ik al eerder noemde, het gaat om een uitgestelde betaling Lachen


ik heb zo uitgesteld een fiets gekocht, kreeg de bewuste fiets en gelijk het kaartje Haha! Haha! Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-03 10:44

Die knip ik idd door, dat ding hoef ik echt niet. Het gaat mij niet om het geld lenen, het gaat mij erom dat ik up to date kan blijven en dat ik mijn zaken gewoon normaal (en zelfs nog beter kan doen), terwijl ik eigenlijk nog niet het geld helemaal heb om het te kunnen betalen, maar ik weet 100% zeker, dat ik dat geld volgend jaar wel heb, dat is echt geen probleem. Mijn enigste vraag was of er rente was of addertjes onder het gras zaten. Bovendien zijn er de eenmalige inschrijfkosten van 60 euro, daar halen ze hun geld dus uit bij uitgestelde betalingen, en natuurlijk van de mensen die te laat betalen, want daar vragen ze wel hele dikke rente over Lachen