Primeline?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Primeline?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 19:01

Iemand al eens gebruik gemaakt van een systeem zoals bijv van Primeline.nl voor Dell? Koop nu en betaal over 12 maanden? Is het zo dat Primeline van te voren gaat kijken naar je inkomen etc?


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 21:09

Ik stel te moeilijke vragen? Ik vraag alleen of er bokkers zijn die er gebruik van hebben gemaakt en die een antwoord weten op mijn vraag, als niemand een antwoord weet heb ik pech, maar waarom zou dat te moeilijk zijn? Verward Maargoed, iig bedankt voor jullie antwoorden Lachen.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 22:04

Ik vind het opzich wel een oplossing, als ik gewoon elke maand 125 euro naar mijn spaarrekening laat overstorten (dus niet handmatig doe), dan heb ik het over een jaar dubbel en dwars bij elkaar, zeker als ik ook nog af en toe wat extraatjes daarheen stort en nog een maandelijks bedrag van mijn ouders.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 22:15

Het is geen lease oid. Het is echt uitstel van betaling, met geen rente.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 22:19

Als je zorgt dat je fatsoenlijk optijd betaald. Als er in het contract niets staat over rente invoering in verloop van de periode kunnen zij je niets maken. Gelukkig is mijn paps goed met contracten en administraties Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 22:29

Die mogelijkheid moet je dan wel hebben Lizz. Daarnaast, het is een uitgestelde betaal, wat wat anders is dan een lening of afkoop. En verdienen doen ze er wel op, er is een eenmalige kosten a 59.95. Op leasen verdienen ze al veel meer.


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 09:03

Ik ga elke maand een automatische overschrijving laten doen, zodat ik het geld volgend jaar zeker heb, plus rente en rekening houdend met extra kosten. Ik zorg dus dat ik zeker 300 euro meer heb dan als eigenlijk nodig is, mocht er toch iets fout gaan. Bedankt voor jullie reacties!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 09:07

Pc is geen dagdagelijks ding aangezien mijn school, stage en hobbie er mee te maken heeft. De pc is in feite voor mij belangrijker dan een auto (Die al drie dagen 's morgens niet wil starten Boos! ).

Gijsenkim het gaat niet over een lening of lease zoals ik al eerder noemde, het gaat om een uitgestelde betaling Lachen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 09:44

Die knip ik idd door, dat ding hoef ik echt niet. Het gaat mij niet om het geld lenen, het gaat mij erom dat ik up to date kan blijven en dat ik mijn zaken gewoon normaal (en zelfs nog beter kan doen), terwijl ik eigenlijk nog niet het geld helemaal heb om het te kunnen betalen, maar ik weet 100% zeker, dat ik dat geld volgend jaar wel heb, dat is echt geen probleem. Mijn enigste vraag was of er rente was of addertjes onder het gras zaten. Bovendien zijn er de eenmalige inschrijfkosten van 60 euro, daar halen ze hun geld dus uit bij uitgestelde betalingen, en natuurlijk van de mensen die te laat betalen, want daar vragen ze wel hele dikke rente over Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyII, Astrid_Brann, bora, Dammie, Emoreoa, Galaika, gigil, goesju, GoogleAdsense, Granoek, karelien, katinker, Maanon_, Mo_86, Niwla, Paardennamen, Poosje81, Rooss_24, Ruai, ryukapple, Sanet, Taucha, VuurVleugels, wessel6, wiifke, xColorCross, xHaithi en 67 bezoekers