2 miljoen of een rijke vent

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-01 15:07

Astrid, way to go!
Ik ga er vanuit dat ik zelf mijn eigen (financiele) boontjes moet kunnen doppen, ik ben ook niet voor niets zo lang naar school geweest Haha! Haha! Je weet niet wat er ooit nog gebeurt en dan is het wel een heel prettig gevoel als je voor jezelf kunt zorgen. Ja en dat huis van 2 miljoen en die 10 paarden Haha! Haha! Haha! zal ik dus ook zelf moeten (en willen!) verdienen. Op dit moment delen mijn vriend en ik de gemeenchappelijke kosten (huur, eten, auto) en kan ieder met wat hij (m/v) over heeft doen wat ie leuk vindt. Ik rijd paard, hij fotografeert, en samen duiken we.

Er is wel een korte tijd geweest dat ik geen werk had, en dus op het geld van mijn toenmalige partner leefde. Ik vond het een rot gevoel, en hoop daar ook nooit meer te komen. Het is anders als je bewust thuis blijft (kinderen?) maar ik ken idd te veel vrouwen die een tijdje werken en dan denken: ach, thuis zijn is toch ook wel leuk, ik ga lekker tennissen (of weet ik veel) en manlief brengt het geld wel binnen. Ik kan me daar helemaal niets bij voor stellen, en zou me juist enorm schuldig gaan voelen. Maar goed, ieder zijn meug.


Haha! Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie