bevallingservaring?? weeen om de 4 minuten!?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

bevallingservaring?? weeen om de 4 minuten!?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 12:40

Hallo allemaal,

neeeee ikzelf niet! Maar mijn tante belde vanochtend (7.45h) dat ze weeen om de 4 minuten had en nu wachten we dus al de hele dag op een telefoontje.....

(Het wordt trouwens hun eerste kindje!)

Heeft iemand een idee hoelang dit nog kan gaan duren?! ?!?!?! Kan niet meer wachten....



Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 13:59

Alvast bedankt voor jullie verhalen....intussen nog steeds niks gehoord...het lijkt me ook echt zeker geeeeen fijne ervaring, maar denk wel dat je het achteraf snel vergeten bent...

Ze gaat in het ziekenhuis bevallen dus ben benieuwd of ze daar inmiddels al is...hoorde laatst van iemand anders die daar ging bevallen dat ze toen ze aankwam lopen op die afdeling, ze het geschreeuw en gehuil en gescheld (denk ik..) kon horen van iemand die dus al druk bezig...ook fijn...

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-03 14:18

Oh das ook gezellig zijn jullie lekker samen in verwachting!!? Idd wel een beetje plannen(valt niet te plannen weet ik!), maar wel errug leuk...

Mijn nichtje (jajajaja....het is dus zover! Ze heet Julia en is erg mooi en lief!) is uiteindelijk 's avonds om een uur of negen geboren, al met al dus een hele bevalling....maar laat je niet tegenhouden om om de bevalling geen kinderen te nemen, volgens mijn tante ben je alles zoooo vergeten!!

Groetjes!

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-09-03 11:58

Ja tis eigenlijk heel apart dat hele bevallen! Mijn tante was achteraf blij dat ze in het ziekenhuis was, omdat Julia iets geholpen moest worden met op de wereld komen.... (grote inknip - en tang?! vraag maar niet verder...)

Riette: Ze is gewoon een echt nichtje van me. Wel een groot leeftijdsverschil, ik ben 22 en zij dus net geboren maar dat komt omdat de papa van Julia (mn oom) het kleine broertje van mn moeder is! (mijn opa en oma hebben er nu in 2 maanden tijd een kleinkind en een achterkleinkind bij! mn oudere nicht is ook pas bevallen!) SNAP JE HEM NOG?? hihi...Maar ik vind het allemaal alleen maar hartstikke leuk, tis echt een scheetje! en ik mag lekker vaak oppassen!!

Niets hoeft, paarden wel - Loesje


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie