Me zusje belt net.. ze ziet een UFO!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Me zusje belt net.. ze ziet een UFO!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 12:06

Net belde mijn zusje me, ze fietste vanauit haar werk langs het kanaal terug naar huis, onder het viaduct bij de A27.. Afslag Houten is een felblauwe rotonde gemaakt met daarin een rondje met een grote rode U
Tja een echte UFO LANDINGSBAAN!!

Maar wat ziet me zusje!!!!!!!
Ze ziet in het weiland daarnaast een groot grijs ding, met een glazen bol erop, blauwe felle lampen en er komt rook onderuit..

Er staan allemaal mensen te kijken..

Niet veel later lees ik dit op internet:

In het gebied van de Meerpaal aan de A27 ter hoogte van Houten is vannacht rond 01:00 een helder verlicht ongeïdentificeerd vliegend object geland. Er zijn diverse foto's van het object genomen.

Eerder deze nacht werden onverklaarbare lichten in de lucht gerapporteerd. Het gebied is door de politie afgezet, en het onderzoek naar het object is nog steeds in volle gang.

Afbeelding

Ik ben zooooo nieuwsgierig hoe het eruit ziet!!!! Ik moest het gewoon even vertellen!! Haha! Haha!


Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 12:45

Hahaha IK WEET HET!!

Het is een reclame geweest voor een 10 delige serie die donderdag op tv start over 3 generaties aliens, geschrven door Stephen King en geproduceerd door Steven Spielberg!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 12:47



Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 12:55

Akke schreef:
Voelde zich al overgeslagen Huilen

Dank je Karin, je hebt me dag weer goed gemaakt Tong uitsteken



Hahaha Akke je was sneller dan ik!! Wel grappig!! In ons kleine dopje HOUTEN!! hihi!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 13:24

Karin schreef:
Chriet 'Wondere Wereld' Titulaer woont toch ook in Houten? Was die UFO-landingsbaan niet oorspronkelijk een idee van hem? Daar staat me vaag iets van bij.


Ja die woont wel in Houten maar het idee is gekomen van Martin Riebeek een 43 jarige kunstenaar.
Moet je eens kijken op www.ufolandingsbaan.nl!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 13:27

Hee daar werkt me vader.. hij kom toen door die mannetjes haast niet naar buiten kijken!! Lachen!!!

Afbeelding

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 13:57

Karin schreef:
Misschien dat er nu een schotel staat, maar in 2000 was het toch echt een UFO die onderdeel uitmaakte van de tentoonstelling Panorama2000! Haha!


Klopt! Die UFO maakte idd deel uit van de Panorama2000 tentoonstelling!
Helaas gera.. Tong uitsteken

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 14:42

gera schreef:
haha, voor mij maakt het niet uit hoor. Maar ik kwam heel bijdehand binnen: "Er staat een UFO op jullie dak!". En toen zei die vrouw dus heel suf : "Neee, dat is een schotel" ofzo. Echt tragisch suf Cool


Haha zo van hoe bedoel je CHAGERIJNIG!! Haha.. dat zijn gewoon van die mensen die hun baan niet leuk vinden en dat zo lekker humeurig gaan doen! Haha! Haha!

Littleghoul

Berichten: 1823
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Austerlitz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 15:45

djangogirl"]
is het nou echt of niet?? denket niet eigenlijk. volgensmij ben ik weer s blond bezig Bloos
[/quote]

[quote="Sting schreef:
Wat een maf topic Haha! Ik weet niet of ik erin moet geloven, wil het eerst zelf zien Haha!
Ik vind die fotos wel goed gelukt :d heel grappig


Als jullie alles hadden gelezen dan hadden jullie geweten of het echt of niet was.. dus ik zou zeggen.. ff terug lezen!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3333, afkepieteke, Amazonbot, Britta31, Eefje_Sammy, GoogleAdsense, Googlebot, idion, karelien, Majestic-12, Pieke_Gwen, Piekosjj, RoronaZorro, Zilfstar, Zoe_97 en 135 bezoekers