Ik hou het echt niet meer uit :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Ik hou het echt niet meer uit :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 20:32

Hoi mensen,

Ik moet dit even aan jullie kwijt. Ik heb het laatste jaar zoveel ongeluk in mijn leven, miss. ook leuke dingen, maar ook veel ongeluk. Eerst is in dec. mijn haflingermerrie gestorven toen ben ik in het eind van de 3e klas heel erg gepest. Daarna heeft mijn beste vriend zelfmoord gepleegd en later is mijn kat doodgegaan aan een aanrijding. Ik wil al heel lang dolgraag naa die vriend van mij toe, maar ik weet ook hoeveel verdriet het toen heeft bezorgt. Ik word nu begin 4e weer door een andere jongen gepest die noemt mijn verwend kreng en van alles heb laatst ruzie met een hele goeie vriendin gehad en denk er sterk aan om nu echt naar mijn beste vriend te gaan en rust te hebben of miss. wil ik weglopen ik weet het echt niet meer ik ben gewoon kapot Huilen Huilen Verdrietig Ik wil echt niet meer Verdrietig

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl


Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-09-03 20:43

Met mijn beste vriendin heb ik ruzie en ik heb geen vrienden waarmee ik dit kan praten ze banketstaaf alles door wil ook niet weg, maar ik wil weg hoe moet ik het zeggen wil weglopen ik wil een tijdje weg hier

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl


Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-03 12:29

Kheops schreef:
Hoi mensen,

Ik moet dit even aan jullie kwijt. Ik heb het laatste jaar zoveel ongeluk in mijn leven, miss. ook leuke dingen, maar ook veel ongeluk. Eerst is in dec. mijn haflingermerrie gestorven toen ben ik in het eind van de 3e klas heel erg gepest. Daarna heeft mijn beste vriend zelfmoord gepleegd en later is mijn kat doodgegaan aan een aanrijding. Ik wil al heel lang dolgraag naa die vriend van mij toe, maar ik weet ook hoeveel verdriet het toen heeft bezorgt. Ik word nu begin 4e weer door een andere jongen gepest die noemt mijn verwend kreng en van alles heb laatst ruzie met een hele goeie vriendin gehad en denk er sterk aan om nu echt naar mijn beste vriend te gaan en rust te hebben of miss. wil ik weglopen ik weet het echt niet meer ik ben gewoon kapot Huilen Huilen Verdrietig Ik wil echt niet meer Verdrietig


Ik ben weer een beetje eroverheen nou ja niet echt nog, maar een paar vrienden heb ik het verteld en daar heb ik goed mee gesproken en 1 van hun is op de pester afgestapt en die zou stoppen zegt hij, maar alsnog wil een paar dagen hier weg en gister kwam ook alles zo in 1 keer ik mis goeie vriend van mij en ik wil dan weer naar hem toe, maar ook niet. Ik wil nu niet ik weet het zeker ik heb mijn paarden die heel belangrijk voor mij zijn en mijn ouders en mijn broer en mijn vrienden. Gister werd het mij gewoon even allemaal teveel. Miss. ga ik van het weekend een paar dagen weg.

Bedankt voor jullie steun.

Er zitten zoveel konijntjes in de opvang te wachten --> http://www.konijnenparadijs.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Facebook, Tigerboy en 124 bezoekers