voor het eerst wezen fitnessen : spierpijn !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chita

Berichten: 663
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 11:22

Hey!!! Ik ben gister wezen zwemmen! En moet er woensdag aan geloven: fittness! Aquarobic lijkt me ook heeeel leuk, maar dinsdag doe ik pres en het is alleen op dinsdag *snik*. Vanavond ga ik naar bodycombat, ga ook wat aan mijn conditie doen en hopelijk aardig wat kilo's afvallen!
Zag je denk gister toen jullie naar huis reden op de provinciale, volgende keer mag je best zwaaien.....



Chita

Berichten: 663
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-03 20:51

hmm, het liep niet zoals we geplanned hadden, we waren vroeg klaar met eten en dus was ik nog op tijd voor bodyjam. Dus daar zijn we heengeweest! Heel leuk, beetje salsa, hiphop, vanalles eigenlijk. Is echt leuk, alleen jammer dat er spiegels zijn! Ik ben dus echt zo'n plank he, dansen kan ik echt niet! Het gaat ook nog eens veel te snel. Maar ik vond het leuk dus ach, dan sta ik maar voor banketstaaf!
Ben nu met audrey geweest en kwam ook nog 4 vriendinnen tegen.
doen ze steps alleen op maandag??? En hoe laat???
En hoe ging die instrucrieles fittness?? Moest je je ook wegen enzo?? En letten ze op je hartslag?? En wie begeleidde je??
Ga in ieder geval woensdag weer fittnessen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, ComscoreBot, djodjodjo, Dominique_96, Gee, GrapeshotBot, Imhrien, Inney, Josien_, katinker, roucha1, Sabbientje, Telpeva, VuurVleugels en 48 bezoekers