Bommeldingen, overal politie, gevechtshelicopters, wat is er

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-09-01 21:36

Na vanochtend die hele toestand met de bommeldingen te hebben gehad en 4 uur in de file te hebben gestaan, kon ik zo doorrijden naar huis vanavond, nergens file. Maar toen ik bijna thuis was, waren er overal politieauto's. Het kruispunt op de provinciale weg bij mijn flat was ook afgesloten, er stonden politieauto's en motors voor. Toen ik op stal kwam, vlogen er de hele tijd gevechtshelicopters over. Zo ontzettend laag, dat je de mensen erin kon zien zitten. Wat is er toch allemaal aan de hand??

Toen ik in de file zat voor de Zeeburgertunnel, reed er opeens een auto achter me met daarin iemand die erg veel op Osama Bin Laden leek, maar dan met kort haar. Hij keek de hele tijd strak naar mij in mijn spiegel. Ik vond het doodeng, had al visioenen dat hij zich zou laten ontploffen in zijn auto. Ik heb mijn spiegeltje maar weggedraaid, zodat ik hem niet hoefde te zien. Toen er meer banen vrijkwamen ben ik hard weggeraced. Brrr dat gezicht vergeet ik nooit meer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-01 23:42

jemig je maakt wat mee op zo'n dag. Op het nieuws werd gezegd dat de bezorgdheid nu vooral is dat er ergens mensen in rijdende bommen rondrijden om zichzelf en anderen om het leven te brengen.

Wees gerust, OBL zit niet hier denk ik hoor en als hji hier zit is het in een gigagrote limo.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 00:19

@Lovely, zou je denken van die Limo?? Dan is het een nog grotere sufk.. dan ik al dacht Lachen !

Ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand was, is er niet wat op de radio geweest?

Ik denk niet dat er zo gauw Europese legers worden in gezet, ik denk dat ze gewoon blij zijn dat ze nou eens ECHT kunnen oefenen ("JE-WEET-MAAR-NOOIT") . De man van mijn bijrijdster is beroepsmilitair en kan het niet afwachten totdat ´ie opgeroepen wordt *hoe kun je zó suf zijn* , maar hij zegt zelf dat de kans nihil is!

Maar... ik kan me best voorstellen dat je het verontrustend vindt! Het is toch een soort machtsvertoon, al die vliegtuigen boven je hoofd, wegen die afgesloten worden....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:29

Nou, ik ben wel blij dat er zo prompt op de dreigbrief werd gereageerd en dat er in no time politie, bijzondere eenheden en leger ter plaatse was. Van het leger merk je normaliter niets, ze blijken er toch te zijn. Als er echt ellende komt is het fijn om te weten dat er mensen zijn die ons land willen verdedigen, zoals die kennis van jou.

OBL zit niet in NL denk ik, maar als ie hier zou zitten, dan zit ie niet in een gewoon karretje achter Jura op de A10 denk ik. Dan is een limo of een Rolls toch meer iets voor hem, waarschijnlijk nog een gepantserde ook. Maar zonder dollen, het is duidelijk dat we allemaal wel een beetje bang en onzeker zijn over wat er allemaal gebeurt.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:33

Wat ik mij afvraag is waarom de letterlijke inhoud van die brief al zo snel werd vrijgegeven. Overal op nieuwssites op internet kwam je 'm tegen. Die brief is integraal gekopieerd en op internet gezet! Normaal houden ze zulke info toch achter, hoor je alleen globaal wat er in staat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 11:52

Misschien was het niet de originele brief?

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-01 13:26

Het kan natuurlijk zijn dat dit niet de originele brief is, dat weet ik ook niet zeker natuurlijk. Ik hoorde wel van mijn ouders dat ze het op het nieuws hebben laten zien, of stukjes ervan? Ik heb het zelf nog niet gezien.