voor het eerst wezen fitnessen : spierpijn !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

voor het eerst wezen fitnessen : spierpijn !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 10:06

ondat we allebei weer zin hadden om wat te gaan doen aan onze konditie (of kwam het omdat we de weegschaal niet mee hebben genomen met de verhuizing Haha! ) zijn we gisteren voor het eerst wezen fitnessen.
we hadden ons eerste trainingsrondje (van ongeveer 1 1/5 uur) en ik heb spieren ontdenkt waarvan ik het bestaan niet eens wist.
omdat ik de laatste 4 jaar alleen maar op tommy heb rondgehobbeld waren de beenoefeningen geen probleem.
pim zijn konditie was stukken beter.
gelukkig konden we na afloop een duik in het zwembadje nemen en in de sauna/stoombad.
morgen hebben we de 2e introduktieronde.
daarna wel zien wat we gaan doen, waarschijnlijk wordt het per week steps en/of aquarobics en 1x fitness en natuurlijk zwembad en sauna.
ja we gaan het gelijk goed aanpakken.
de killo's vallen mee (er hoeven er maar 5 af) maar de konditie is nul komma niks.
groetjes marijke

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !


duikpaardje

Berichten: 1472
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-09-03 11:54

Chita schreef:
Hey!!! Ik ben gister wezen zwemmen! En moet er woensdag aan geloven: fittness! Aquarobic lijkt me ook heeeel leuk, maar dinsdag doe ik pres en het is alleen op dinsdag *snik*. Vanavond ga ik naar bodycombat, ga ook wat aan mijn conditie doen en hopelijk aardig wat kilo's afvallen!
Zag je denk gister toen jullie naar huis reden op de provinciale, volgende keer mag je best zwaaien.....


waarschijnlijk waren we allebei zo moe dat we je gewoon niet hebben gezien...
we horen wel hoe de bodycombat was, wij gaan gewoon van alles uitproberen.
ga jij nog met iemand samen of annelies-alleen ?
ben erg blij met al mijn vrije tijd nu, heb al begrepen dat de steps op maandagmorgen erg leuk is maar dan lig jij waarschijnlijk nog in je mandje.
groetjes
marijke

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, Esmee_RS, Evito_06, FernandoO, Ineke2, Lanoca, lizy29, Majestic-12, neline11, Plus_en_Min, rocky_1995, Roosch, roucha1, Slmt9, Stybba en 55 bezoekers