Konijn overleden...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Iris

Berichten: 2048
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-09-01 18:28

Het gaat ook al niet zo lekker met mij op dit moment en nu heb ik ook nog vandaag mijn konijn in moeten laten slapen.
3 weken geleden zag ik dat de tanden van mijn konijn abnormaal lang waren. Hij heeft ze heel lang 'binnen' gehouden zodat ik er dus niets aan kon zien. Ook bleef hij heel normaal door eten. Dus 3 weken geleden het eens rustig bekeken en de week daarna een afspraak gemaakt met de dierenarts. Die heeft zijn tandjes geknipt.
Vertelde mij dat zijn tanden snel groeide dus dat ik in keer in de 6 a 8 weken terug moest komen.

Deze zondag (dus pas 10 dagen later Frusty ) waren zijn alweer veel te lang. Mijn nichtje die toen op bezoek was en naar Bunny kwam kijken viel het ook meteen op. Zij is pas 5 jaar en het eerste wat ze zei was: "wat heeft dat konijntje lange tanden". Maandag ochtend weer opgebeld. Het zat toen helemaal vol. Vandaag er dus naar toe geweest en er was weinig keuze heb hem dus in moeten laten slapen. De enege mogelijkheid was om elke week naar de dierenarts toe te gaan en ze te laten knippen. Maar dat zou niet eerlijk voor hem zijn geweest.

Ik weer dat het 'maar' een konijn was. Maar voormij heeft hij toch veel betekend.
Ik moest het gewoon ff kwijt en schiet nu alweer vol terwijl de tranen over mijn gezicht lopen....

Ik heb mijn verstand niet verloren. Ik heb het zelf weggegeven ~~~ Quote R.W.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne., AnoukS_, Femke_Tweety, fleurtjeuh, Flux, henshem, judith_irene, katinker, Lalidan, liedje89, Mo_86, moonsparkle, Sabbientje, Travel_me, veerledec, YandexBot, zuperzmoker en 60 bezoekers