Gezeur op werk

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Gezeur op werk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 17:58

Vanmiddag ben ik even komen zeggen op werk dat ik voortaan de vrijdagmiddag vrij wou.
Ik dacht dat dat wel goed zou zijn, ik werk vier middagen in de week met meestal de maandag of dinsdag vrij maar aangezien mijn vriend elke vrijdag vrij is wil ik dus voortaan die middag vrij. Kan best dacht ik, er zijn genoeg mensen voor op de vrijdagmiddag dus ik ben eigenlijk niet nodig...

Maar dat kan dus blijkbaar niet. Nou heb ik wel zo'n baas die van alles een probleem kan maken. Ik moest perse zeggen wat ik dan die vrijdagmiddag wou gaan doen(heeft hij het recht eigenlijk niet op, is immers prive) en ik moest maar weer met een oplossing komen. Nou ja, oplossing ligt voor de hand. Min de vrijdagmiddag zijn er nog altijd vier middagen over dussss

Maar goed, ik ben een persoontje dat altijd liever de vrede bewaart en eigenlijk best wel over zich heen laat lopen. Ik viel dus eigenlijk stil. Hij begon er ook over dat hij mij immers een parttime contract had aangeboden. Daardoor voelde ik mij meteen weer ondankbaar klinken omdat ik vrij wou... (eigenlijk gemeen hoe mensen zo op je kunnen inspelen..)

Het komt er op neer dat hij nu heeft besloten dat ik een briefje moet inleveren met wanneer ik kan(plus de avonden, plus de zaterdag)
Door middal hiervaan probeert hij me te naaien eigenlijk... Ik heb er helemaal geen moeite mee hoor, om een avond of zaterdag te werken. Maar ik vindt het zo erg dat ik niks kan melden of er komt zoiets uiteindelijk uit. Ik laat zo snel over mij heen lopen, ik wordt er zelf naar van.... Scheve mond

Ik kwam ook helemaal overstuur thuis, ik weet gewoon niet wat ik met die man aanmoet. Ik wil gewoon voortaan een middag vrij en hij maakt er grootse problemen van. En ik pik het ook nog Verdrietig

*ZUCHT* ik moest dit even kwijt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:02

Eerst even afkoelen en bijkomen maar. En niet over je heen laten lopen hoor! Als je die vrijdagmiddag vrij wilt, moet je daar gewoon even voor gaan!
Succes

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:04

Ja, dat zijn geen fijne dingen...

Maar wil toch even wat kwijt. Begrijp me niet verkeerd, ik heb zelf ook het e.e.a. spelen op het werk, dus ik snap ongeveer waar je over praat. En leuk is anders...
Maar ik denk dat het tegenwoordig toch zo is, dat je blij moet zijn ALS je al een baan hebt. Voor jou 10 anderen. Dit betekend dat je zo af en toe flink wat water bij de wijn moet doen Boos!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 18:08

Nonnie schreef:
Dit betekend dat je zo af en toe flink wat water bij de wijn moet doen Boos!


Je wilt niet weten hoevaak ik dat eigenlijk al niet moet doen. Boos!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 22:16

Ik zie in je profiel hoe jong je nog bent, maar hoe moeilijk het ook is, je MOET af en toe voor jezelf opkomen. Niemand doet dat voor jou, moet je echt zelf doen. Maak hem nog maar eens goed duidelijk dat je die middag vrij wilt en laat dat vastleggen. Laat je in geen geval ompraten. Wanneer jij je werk goed doet, kun je best wat eisen, dan willen ze je echt niet zo maar kwijt.