Is dit een geweldig bijbaantje.. of niet?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Is dit een geweldig bijbaantje.. of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 17:19

Ik ben al een tijdje op zoek naar iets om naast mijn studie te doen. Het s alleen erg vervelend om iets te vinden aangezien ik een wisselend rooster heb (dus nooit een dag vrij) Het liefst zou ik administratief werk doen op tijden dat het mij uitkomt, maar tsja dat is op dit moment niet te vinden.

Nu vond ik op een website deze vacature:
Citaat:
Euro-Express-Treincharter BV is de organisator van vakantietreinen, de Alpen Expres, naar de belangrijkste wintersportgebieden.

Omschrijving : Verantwoordelijk voor een rijtuig 50 a 60 reizigers
ontvangen en inchecken van de gasten. Het rijtuig, sanitaire voorzieningen schoonhouden. Verkoop van drankjes e.d. en het verlenen van diverse services aan boord v.d. trein

Vereisten : leeftijd 18-25 jaar, beschikbaar alle weekenden tussen half december en half maart. Representatief, aanpakker, teamplayer. Servicegerichte instelling.

Niveau : nietgespecificeerd
Studierichting(en) : -Maakt niet uit

Dienstverband : Weekendwerk
Netto uurloon : in overleg
Minimum aantal dagen
per week :
in overleg
Beschikbaarheid : weekend
Verplichte dag : vrijdagmiddag vanaf 16.00 uur
Rijbewijs noodzakelijk : nee


Op zich lijkt me dat een mooie (en leuke) manier van geld verdienen; je bent wel meteen een heel weekend aan het werk dus dat zal vast veel opleveren.
Maar als het íeder weekend is, tsja... ik wil ook nog graag starten met Waldo en mijn sociale leven een beetje op peil houden..!

Wat zou jij doen?

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:24

ik heb al werk, maar als i kdat niet zou hebben. Zou ik het nog neit doen, omdat het m'n hele weekend opslokt. Ik zou mocht ik er wel ingeintresseerd zijn, want dat ben je toch?? Informatie opvragen, loon vragen? in het weekend en 's nacht is het (bijna )dubbel loon, dus o kff daarna vragen.
Succes als je het alsnog gaat doen(en laat het f weten).

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:25

Ik ben zelf ook op zoek naar een baantje naast mijn studie.
dit klinkt best leuk, maar zoals je zelf al zegt; ieder weekend is best veel..
Kun je niet gewoon een mailtje sturen en om meer informatie vragen? Dan weet je ook meteen of het een beetje redelijk verdient enz.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:40

Zoiets heeft mijn zus ook een tijdje gedaan, als hostess op een bus naar Kroatië, was niet ieder weekend maar om het weekend. En het verdiende inderdaad heel erg lekker. Zij vertrok dan op vrijdagavond en kwam zondagochtend terug dus ook onregelmatigheidstoeslag. Ze moest controleren of alle reizigers er waren en tijdens de busreis met hapjes en drankjes rondgaan. Hoe meer je daarvan verkocht, hoe meer bonus je had. Dus het was een standaardloon + die bonussen.
Elk weekend lijkt me persoonlijk erg vaak, het is behoorlijk vermoeiend namelijk omdat je natuurlijk niet zo lekker slaapt als thuis en toch steeds aan het reizen bent.
Dus wie weet is er wel iets als bovenstaande te vinden, net wat meer vrijheid, maar wel lekker verdienen.

Sting

Berichten: 12859
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 19:32

wennie schreef:
Ik ben zelf ook op zoek naar een baantje naast mijn studie.
dit klinkt best leuk, maar zoals je zelf al zegt; ieder weekend is best veel..
Kun je niet gewoon een mailtje sturen en om meer informatie vragen? Dan weet je ook meteen of het een beetje redelijk verdient enz.

Dan doen jullie gewoon samen, ieder een weekend

Ymkje
Berichten: 340
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:37

Ikzou het niet doen, hoor. Ik weet niet hoezwaar je school wordt, misschien nog wel zwaarder op den duur en dan elk weekend kwijt zijn. Nee, zou ik niet doen.