geweldige foto rome!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

geweldige foto rome!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-03 16:57

Afbeelding

Eingenlijk moet je alleen naar de bovenste kijken, die zat daar zo geweldig, typisch haar (beste vriendin). Voordat we het wisten zat ze erboven op!

(Foton is gemaakt eind juni, toen we met onze klas naar Rome waren, heel erg leuk!! Voor degene die het willen weten, ik ben degene met pet, sta er een beetje raar op. Haha! )

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:00

Leuk joh! Erg gave foto! Was het wel leuk daar? of moest je ook opdrachten maken?

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 17:09

Ik ga dit jaar naar Londen Haha! Een week lang bij vreemden in huis waar je engels mee moet praten. Niet amerikaans, engels!
Dus niet: "see you later!"
maar: "Goodevening"
met bekakte stem Tong uitsteken

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 18:43

ik ben naar Parijs geweest in de 4e Haha!
was echt geweldig Tong uitsteken

Farah_

Berichten: 2510
Geregistreerd: 20-07-03
Woonplaats: Oudenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-03 21:08

Ik ga dit jaar, weet nog niet waarheen! Mag kiezen tussen Barcelona, Oostenrijk (sportreis), Berlijn en misschien nog iets!

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-03 11:43

Fairie schreef:
Leuk joh! Erg gave foto! Was het wel leuk daar? of moest je ook opdrachten maken?


Hartstikke leuk!! Vooraf had je met een groepje wat (1 A4tje) moeten voorbereiden over een bepaalde bezienswaardigheid. In rome zelf moest je een keer een klein verslagje schrijven wat je het leukste vond en wat het minste, mocht met en groep van 12 personen. Dus zeer weinig!!
Heel erg leuk!!

We zaten trouwens op een camping vlak buiten Rome, met tentjes enzo. We mochten elke avond in het restaurant voor 10 euro eten en hadden een heel teras voor onze groep!

waterkippie2

Berichten: 86
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:45

Leuke foto!
en Rome is leuk!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-03 11:57

Leuke foto hoor!
Ziet er echt mooi uit daar, ik ga volgend jaar als het goed is ook met school naar Rome Haha!

Dit jaar ga ik naar Venetiƫ (over drie weken al Party!!) met school. Heb er echt zin in (heb alleen geen zin in de busreis er naartoe Knipoog).

Rainie schreef:
Ik ga dit jaar naar Londen Haha! Een week lang bij vreemden in huis waar je engels mee moet praten. Niet amerikaans, engels!

Dat was dus de reden voor mij om niet voor Londen te kiezen Tong uitsteken
Londen leek me wel leuk, alleen dat gastgezin..
Ik weet zeker dat ik daar geen woord Engels meer uit mijn keel zou krijgen (en ik ben niet eens zo slecht in Engels) Knipoog