Ervaringen met het All-in-one Pakket van Lycos?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Meavey

Berichten: 7556
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Noord Holland

Ervaringen met het All-in-one Pakket van Lycos?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-09-03 16:09

Ik wil graag een website maken, en hoorde van iemand die het via geocities.com gedaan heeft. Daar heb ik gekeken maar, alles is in het engels, (is nog geen heel groot punt), maar mocht je dat pakket nemen kan je alleen betalen via visacard en dergelijke en die heb ik niet, en wil ik ook niet.

Nou heeft Lycos ook zo´n pakket, met domeinnaam, 100 MB webspace, enzo, en dat is natuurlijk nederlands en daar kan ik het gewoon van mijn rekening af laten schrijven. En dan kan ik daar een site bouwen, met als het goed is een simpel site-bouw-programma, want ik weet noppes van html-codes en dergelijke.

Heeft iemand dit pakket, en bevalt het, en het programma om de site mee te maken?
En zo ja, kan je me een webadres geven, om die site te bekijken?
Alvast bedankt!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:16

Mijn vader heeft het pakket en is er uiterst tevreden over. Bovendien ben ik er ook serieus over na aan het denken, het is namelijk spotgoedkoop, en nog eens erg gebruikvriendelijk! Het programma om sites mee te maken weet ik niet, maar het zal niet al te moeilijk zijn. Bovendien is een html boekje bij de bieb zo gehuurd, en html is echt niet moeilijk en ook zonder wat computerkennis heel makkelijk te leren.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:17

heeft iemand ook een voorbeeld van een al bestaande site?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:42


holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:45

He zijn dat niet de sites die jij hebt gemaakt?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:46

Nee die heeft mijn pa gemaakt Haha!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 16:47

Maar het is wel mooi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-03 17:06

Meavey schreef:
Heeft iemand dit pakket, en bevalt het, en het programma om de site mee te maken?
En zo ja, kan je me een webadres geven, om die site te bekijken?
Alvast bedankt!


Ik heb het pakket en het bevalt heel goed. Ik gebruik trouwens niet het web-building programma van Lycos, omdat ik vind dat die te weinig mogelijkheden biedt.

Mijn domein is www.dromen.org, maar die heb ik net helemaal gereset, daar staat dus niets op. Werk in uitvoering dus nog... Waar je wel kunt kijken: http://nightwish.dromen.org. Deze site heb ik uit verveling in een uurtje of drie in elkaar geknutseld met Frontage (erg makkelijk programma met meer mogelijkheden dan het programma van Lycos).

Nog een voordeel van Lycos is dat je er zonder problemen een phpBB-forum op kunt zetten (zoals hier op Bokt)